Μινιατούρες και διοράματα


Όπως έχω πει αμέτρητες φορές, ο χειμώνας είναι η εποχή μου. Γνωρίζω καλά πως ανήκω στην μειοψηφία αλλά ειλικρινά η ομορφιά της συγκεκριμένης εποχής είναι, στα μάτια μου τουλάχιστον, ασύγκριτη. Οπλισμένη λοιπόν με την αγάπη μου για γκρίζους ουρανούς, χιόνια και καταπράσινα δάση, οι τελευταίες μου δημιουργίες δεν θα μπορούσαν παρά να αντικατοπτρίζουν κομμάτια αυτού του χειμερινού σκηνικού. 
Με λιλιπούτειες σκηνές χιονισμένων τοπίων,

silent night diorama


snowy mountain miniature scene

τοσοδούλικων καλικαντζάρων, ζώων  & φυτών του δάσους,


miniature red fox


και όσο οδεύουμε προς την καλύτερη περίοδο του χρόνου, με εικόνες που θυμίζουν winter wonderland 

modern Christmas trees

polar bear Christmas tree ornament

polar bear figurine

Ενώ φαίνεται πως η αγάπη μου για τον χειμώνα είναι και τυχερή, καθώς μία μου πυρογραφία επιλέχθηκε από το αγγλικό έντυπο περιοδικό Homemaker για να κοσμήσει την ολοσέλιδη εισαγωγή ενός αφιερώματος στην πυρογραφία στο φετινό εορταστικό τεύχος!


Όλα τα παραπάνω είναι διαθέσιμα στο μαγαζί μου στο Etsy κι ευχαριστώ από καρδιάς τις αναγνώστριες, που κάθε μία με τον τρόπο της, με έχουν στηρίξει σε αυτή μου την προσπάθεια. 

Πως σάς φαίνονται; Ξεχωρίζετε κάποιο;

Την καλημέρα μου

82 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μαρίνα :D Πολλές καλημέρες!

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα Δήμητρα! Συγχαρητήρια για την επιλογή που έκανε το HOMEMAKER να σε επιλέξει για το γιορτινό του τεύχος, αφού ό τι και αν φτιάχνεις έχει τη δική σου ξεχωριστή πινελιά! Ακόμα και στ; Χριστούγεννα, δίνεις το δικό σου ύφος! Πολύ όμορφα όλα αλλά σαφέστατα αγαπημένο (καθώς Χριστουγεννόπληκτη), αποτελεί το χριστουγεννιάτικο σπιτάκι και το νυχτερινό τοπίο με τα έλατα! Πλησιάζει το γιορτινό πνεύμα!! Καλή συνέχεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαζί σου όσον αφορά τα Χριστούγεννα Βέρα, νομίζω εξάλλου πως το ξέρεις ;)
      Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια και χαίρομαι που φαίνεται το δικό μου στίγμα σε ό,τι φτιάχνω. Να 'σαι καλά και να περνάς καλύτερα! Φιλιά :*

      Διαγραφή
  3. Είσαι εξαιρετική Δήμητρα και τίποτα δεν είναι τυχαίο ! Συγχαρητήρια για το HOMEMAKER και υπέροχες δημιουργίες σου !!!
    (και για τις καταπληκτικές και άρτιες φωτό σου)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Άρη για τα πάντα καλά σου λόγια :)) Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  4. Α! Ξεχωρίζω το τελευταίο, αν και όλα μου αρέσουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο αρκούδος είναι και δικός μου αγαπημένος (όχι πως δεν τα αγαπώ τα άλλα)!

      Διαγραφή
  5. Τι ομορφιές φτιάχνεις κορίτσι μου!!!Χαίρομαι πολύ γα την εξέλιξή σου,είσαι καταπληκτική και συγχαρητήρια για όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Λαμπρινή και καλή επιτυχία και στα δικά σας νέα ανοίγματα! Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα :*

      Διαγραφή
  6. Τι υπέροχα πράγματα φτιάχνεις βρε Δήμητρα!!! αυτά τα ξύλινα σπιτάκια πόσο με τρελαίνουν?!??!??! απίστευτα όλα αλλά λίιιιιγο περισσότερο τα σπιτάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Μάχη, σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια! Όσο έφτιαχνα τα σπιτάκια είχα πορωθεί με αυτά, ξυπνούσα και κοιμόμουν σκεφτόμενη τι σχέδια μπορώ να τους κάνω :))

      Διαγραφή
  7. Υπέροχα, ονειρικά όπως πάντα! Ξεχωρίζω το χιονισμένο τοπίο αλλά η μεγάλη, μεγάλη αδυναμία μου είναι η mint αρκουδίτσα! Πανέμορφη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Χριστίνα! Είναι αγαπημένο θέμα ο χειμώνας όπως βλέπεις! Φιλιά!

      Διαγραφή
  8. Συγχαρητήρια Δήμητρα. Είσαι άξια πρέσβειρα της Ελλάδας στο εξωτερικό σε ότι αφορά το χειροποίητο, μπράβο.
    Και οι εικόνες της ανάρτησης μιλούν από μόνες τους, απλά υπέροχα όλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπερβάλλεις Ελευθερία, υπερβάλλεις (όχι πως δεν μού αρέσει βέβαια) αλλά δεν νομίζω πως έχω κερδίσει με τόσα λίγα τον τίτλο "πρέσβειρα". Σ΄ευχαριστώ πάντως για την συνεχή υποστήριξη και τα πάντα καλά σου λόγια!
      Την καλημέρα μου :*

      Διαγραφή
  9. ειναι ολα υπεροχα!!! τα κοιταω και τα χαζευω βρε Δημητρα!! Οι αρκουδιτσες σου ειναι τα αγαπημενα μου!! Ιδιως αυτη ε το κασκολ!!! Μπραβο και παλι μπραβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να ΄σαι καλά Ελπίδα μου! Σ' ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα λόγια σου. Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα :*

      Διαγραφή
  10. Εντάξει ερωτεύτηκα την αρκούδα λέμε!! Αχ τί όμορφες ταξιδιάρικες εικόνες !! Πολλά φιλιά και να ξέρεις ότι το ταλέντο σου μόλις άρχισε να ανθίζει!! Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αθηνά μου ό,τι και να γράψω θα είναι λίγο! Σ' ευχαριστώ για την υποστήριξη, τα πάντα καλά λόγια και την γενικότερη στάση σου!!! Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα.

      Διαγραφή
  11. Μα και βέβαια σου αξίζει Δήμητρα μου,να μπεις σε περιοδικό, αφού οι δημιουργίες σου είναι πολύ ξεχωριστές όμορφες και παραμυθένιες...σου Εύχομαι τα καλύτερα...φιλακια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Μαρία μου, να 'σαι καλά! Πάντα έχεις ένα καλό λόγο να πεις. Φιλιά και καλή εβδομάδα.

      Διαγραφή
  12. Πάντα ιδιαίτερα και ξεχωριστά όσα κάνεις ,Δήμητρα!!!!!!!Μπράβο!!!!Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ κορίτσια για τα πάντα καλά σας λόγια. Καλημέρα & καλή εβδομάδα :**

      Διαγραφή
  13. Μπράβο συγχαρητήρια! Όλα είναι πανέμορφα!Και το περιοδικό επίσης!AriadnefromGreece!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Αριάδνη. Χίλια ευχαριστώ :) Καλή εβδομάδα :*

      Διαγραφή
  14. .............αχ με τα Χριστουγεννιάτικα κάτι έπαθα : ))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα, αφού με ξέρεις τι εμμονές έχω με τα Χριστούγεννα :)) Καλή εβδομάδα να έχουμε!

      Διαγραφή
  15. Συγχαρητήρια Δήμητρα για το περιοδικό! Πολύ εντυπωσιακές και οι δημιουργίες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Κατερίνα για την συνεχή υποστήριξη :)) Καλημέρα & καλή εβδομάδα.

      Διαγραφή
  16. Αχ τι τέλεια που είναι όλα,δεν ξέρω πιο να πρωτοδιαλλέξω.Συγχαρητήρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Κωνσταντίνα :) Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ. Καλημέρα & καλή εβδομάδα.

      Διαγραφή
  17. Einai TELEIA!!
    Ta perisotera ta evlepa proxthes sto magazaki sou kai m'aresoun para poli!
    I poliki arkouda sti mauri 'mpalla' einai to agapimeno mou!!
    Sigxaritiria gia to Homemaker!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωω, σ'΄ευχαριστώ πάρα πολύ!!! Είναι τόσο όμορφο να βλέπεις πως όσα φτιάχνεις πως αρέσουν και σε άλλους shop owners :D Την καλημέρα μου & καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  18. Εγω σε καταλαβαίνω! Ο χειμώνας αλλα και το φθινόπωρο μου αρέσουν πολυ, μου ταιριάζουν :) Φυσικα και μου αρέσουν όλες οι υπέροχες δημιουργίες σου και ξεχωρίζω ιδιαίτερα τα χιονισμένα σου τοπία και τα Χριστουγεννιάτικα σου! Συγχαρητήρια για το περιοδικο αν και το αξίζεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευτυχώς Ντίνα γιατί φαίνεται πως είμαστε η μειοψηφία σε ότι αφορά την αγάπη για τους κρύους μήνες :)
      Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια! Την καλημέρα μου & καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  19. Το ένα καλύτερο από το άλλο! Αλλά η αλεπουδίτσα μου έκλεψε την καρδιά!
    Μα πόσο ταλέντο τελικά!!!!!
    Φιλιά πολλά Δήμητρά μου <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Ελένη μου. Σ' ευχαριστώ για τα πάντα καλά σου λόγια!
      Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου :**

      Διαγραφή
  20. Μπράβο Δήμητρα για τις υπέροχες δημιουργίες σου αλλά και για τη συμμετοχή σου στο περιοδικό! Το ταλέντο πάντα αναγνωρίζεται! Φιλιάαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Σωτήρια για τα καλά σου λόγια :)) Καλή εβδομάδα να έχουμε. Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  21. Πόσο μου αρέσουν αυτές οι μινιατούρες!!!!!!!!!!!
    Δεν χορταίνω να τις κοιτάω!!!
    Ειδικά η πρωτη είναι η αγαπημένη μου...ο χειμώνας είναι και για μένα η εποχή μου!!!

    Καλή σου μέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Πέπη, σ' ευχαριστώ πολύ πολύ! Όσο για τον χειμώνα, εμείς και η Ντίνα φαίνεται να είμαστε οι μόνες που εκτιμούν τις ομορφιές του :))
      Καλημέρα & καλή εβδομάδα.

      Διαγραφή
  22. Φανταστικη η δουλεια που εχεις κάνει!
    Καλό Χειμωνα... οταν αποφασισει να έρθει ;)

    Καλημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μερσί Μπιούτι!!! Όσο για τον χειμώνα, εεε, που θα πάει, θα 'ρθει ;)
      Καλή εβδομάδα.

      Διαγραφή
  23. Είναι τέλεια όλα Δήμητρα! Και συγχαρητήρια για την αναφορά στο περιοδικό! Την αξίζεις πραγματικά!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Μαράκι, να 'σαι καλά! Καλή εβδομάδα να έχουμε. Φιλιά :*

      Διαγραφή
  24. ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ!!! TA XIONISMENA ΚΑΙ Η ΑΡΚΟΥΔΙΤΣΑ ΜΕ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΑΝ! φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ! Την καλημέρα μου και τα φιλιά μου :*

      Διαγραφή
  25. Αν ξεχωρίζουν λεει? Αλλά δεν ξεχωρίζουν κάποια αλλά όλα!!!.. τουλάχιστον στα δικά μου μάτια...εξελίσσεσαι Δήμητρα μου...μπράβο και για την αναφορά στο περιοδικό! Καλό απόγευμα <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Λιλιάκι! Ευχαριστώ πολύ για τα πάντα καλά σου λόγια. Και πράγματι ελπίζω να εξελίσσομαι :D
      Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  26. Πάρα πολύ όμορφα όπως πάντα.
    Φιλακια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ Ρένα για τα καλά σου λόγια!
      Καλημέρα & καλή εβδομάδα :*

      Διαγραφή
  27. Συγχαρητήρια Δήμητρα!
    Λατρεύω όλες τις δημιουργίες σου και ανυπομονώ για τα Χριστουγεννιάτικα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Σόφη, σ' ευχαριστώ πολύ!
      Όσο για τα Χριστουγεννιάτικα, κοντεύει ο καιρός :) Καλημέρα & καλή εβδομάδα.

      Διαγραφή
  28. Υπέροχα Δήμητρα!!!! Συγχαρητήρια και σου εύχομαι πάντα τέτοιες διακρίσεις!
    Λατρεύω τις χειμωνιάτικες δημιουργίες σου. Είναι τόσο ζεστές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Χριστίνα για τα καλά σου λόγια!
      Ο χειμώνας φαίνεται να αποτελεί καλή έμπνευση! Καλημέρα & καλή εβδομάδα.

      Διαγραφή
  29. Οι δημιουργίες σου είναι πάντοτε τόσο όμορφες και προσεγμένες Δημητρά μου !!! Και αυτές οι πρωτότυπες μινιατούρες είναι ότι πρέπει για την χειμωνιάτικη διακόσμηση του σπιτιού και όχι μόνο!!! Πολλά μπράβο και συγχαρητήρια για την επιλόγη σου από το περιοδικό Home maker !!! Πολλά φιλιά !!! Καλή σου μέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Ιωάννα μου για τα πάντα καλά σου λόγια και την συνεχή υποστήριξη!! Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα :**

      Διαγραφή
  30. Από εχθές που απόκτησα ένα αυτά, κατάλαβα τη δουλειά και τον κόπο που χρειάζονται.Είμαστε περήφανες που είμαστε φίλες σου. Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρεις πόσο χάρηκα που σού άρεσε Αλεκάκι! Σ' ευχαριστώ για τη συνεχή υποστήριξη! Φιλιά πολλά :*

      Διαγραφή
  31. Μπράβο Δήμητρα για το περιοδικό!!!Είμαστε τυχεροί που σε έχουμε και μοιράζεσαι μαζί μας τις ιδέες σου και τις υπέροχες δημιουργίες σου!!!Όλα είναι υπέροχα,αλλά θα ξεχωρίσω τα τελευταία με τις χριστουγεννιάτικες μαύρες πινελιές για τώρα!!!Καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ σάς ευχαριστώ Ιωάννα που με υποστηρίζετε και μου δίνετε ώθηση με τα όμορφα λόγια σας να συνεχίσω να εξελίσσομαι σε όσα προσπαθώ και σε όσα φτιάχνω :D
      Την καλημέρα μου.

      Διαγραφή
  32. τα εχω λατρεψει και ειλικρινα δεν ξερω πιο ειναι το ακρως αγαπημενο μου! μπραβο Δημητρα και για την διακριση και για τις δημιουργιες. και ειμαι σιγουρη οτι θα ακολουθησουν κ άλλες γιατι το ταλέντο δεν κρυβεται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ζηνάκι, ξέρεις πολύ καλά τι πιστεύω για όλη αυτή την κατάσταση με το μαγαζάκι και τον ρόλο σου σε αυτή :D
      Ευχαριστώ πολύ πολύ για όλα!!!!

      Διαγραφή
  33. Δήμητρα δεν ξέρω πραγματικά τι να σου γράψω... Στα έξω ξανά πει... Πραγματικά σε θαυμάζω! Είναι υπέροχα όλα αυτά που φτιάχνεις και με φοβερό γούστο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελεάννα με σκλαβώνεις με τα τόσο καλά σου λόγια :D Χίλια ευχαριστώ! Την καλημέρα μου & καλή εβδομάδα :*

      Διαγραφή
  34. Ναι, ξεχωρίζω τα παστέλ τα μανιτάρια!Είναι πανέμορφα!
    Συγχαρητήρια ,Δήμητρά μου, ολοσέλιδο δεν είναι και λίγο πράγμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Δέσποινα. Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ για τα πάντα καλά σου λόγια!
      Την καλημέρα μου και καλή εβδομάδα να έχουμε.

      Διαγραφή
  35. Είναι όλα πανέμορφα και παραμυθένια θα έλεγα!! Πολλά συγχαρητήρια σου εύχομαι επίσης και για την επιλογή σου στο homemaker και ελπίζω να διακριθείς ακόμα περισσότερο γιατι αγαπάς ότι κάνεις!!! Πολλά φιλιά στέλνω και χρόνια πολλά αν και ξέρω ότι 《ουσιαστικά》 δεν γιορτάζεις ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Ίριδά μου για την συνεχή υποστήριξη από τα πρώτα κιόλας βήματά μου!!!
      Σ' ευχαριστώ και για τις ευχές ;) Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου.

      Διαγραφή
  36. χρονια πολλα και καλα Δημητρα μου !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Κάτια, σ' ευχαριστώ πολύ πολύ!
      Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου :*

      Διαγραφή
  37. Χρόνια πολλα Δημητρα μου και παντα να κανεις τόσο ομορφες και πρωτότυπες δημιουργίες .. ξεχωρισα αυτη με τον εναστρο ουρανο και τα δεντρακια . υπεροχο!!!! οχι οτι τα αλλα πανε πισω ε; να είσαι πολύχρονη.. και να περνας ομορφα οτι και να κανεις ... φιλακιααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σμαραγδένια μου χίλια ευχαριστώ για τα όμορφα λόγια σου και τις γλυκές ευχές σου! Καλά να είσαι και να περνάς υπέροχα. Φιλιά πολλά :**

      Διαγραφή
  38. Αααα τι ομορφα! Και τα μανιταρια και ο νανος και ο γατος απαιχτοι. Και τα χριστουγεννιατικα καταπληκτικα και το διοραμα το χιονισμενο...το συγχαρξτηρια ειναι λιγο! Πραγματικσ σε θαυμαζω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ για τα τόσα καλά σου λόγια Σοφάκι! Να 'σαι καλά και να περνάς καλύτερα! Καλημέρα & καλή εβδομάδα :)

      Διαγραφή
  39. Τι ομορφιές είναι αυτές πάλι Δήμητρα!! Φανταστικές οι μινιατούρες σου, τόσο λεπτεπίλεπτες και κομψές!! Τι όμορφες παραμυθένιες εικόνες!! Τα λάτρεψα όλα!! Και οι χριστουγεννιάτικες δημιουργίες σου είναι πανέμορφες!! Συγχαρητήρια για το περιοδικό!! Οι πυρογραφίες σου είναι καταπληκτικές και το αξίζουν!! Μπράβο Δήμητρα!! Την καλημέρα μου και τα φιλιά μου και καλή και δημιουργική συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θάλεια μου χίλια ευχαριστώ για τα πάντα καλά σου λόγια και για το υπέροχο σχόλιό σου! Φιλιά πολλά, καλό μήνα και καλή εβδομάδα :***

      Διαγραφή
  40. Έχω μείνει άφωνη!! Μπράβο Δήμητρα! Είναι όλα εξαιρετικά!! Με προετοίμασες ευχάριστα για τα Χριστούγεννα τα οποία λατρεύω, αν και ο χειμώνας εδώ έχει μπει για τα καλά!! Συγχαρητήρια για τη συμμετοχή, αποδεικνύει οτι όσοι αξίζουν αναγνωρίζονται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Νατάσα. Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ για τα όμορφα λόγια σου!!! Καλό μήνα να έχουμε! Φιλιά :*

      Διαγραφή