Χριστούγεννα στο Άσυλο


Ο καιρός μπορεί μόνο τις τελευταίες μέρες να θυμίζει κάπως χειμώνα, στο Άσυλο όμως από το τελευταίο Σάββατο του Νοεμβρίου έχουν ήδη πέσει τα πρώτα χιόνια, με το χιονισμένο δάσος να είναι η φετινή επιλογή για την Χριστουγεννιάτικη διακόσμησή μας.


Δεν σάς κρύβω πως μέχρι την τελευταία στιγμή δεν είχα την παραμικρή ιδέα για το πως να στολίσω φέτος το δέντρο. Ήξερα πως ήθελα κυρίως ένα winter wonderland δέντρο με μερικές πινελιές μαύρου και ροζ αλλά η αγάπη μου για την περσινή αλά woodland διακόσμηση, η οποία μάλιστα μπήκε και στη λίστα του House Beautiful με τα 30 δέντρα για αξέχαστες γιορτές, δεν ξεχνιόταν εύκολα. Τελικά νομίζω πως κατάφερα να συνδυάσω και τα δύο, σε ένα δέντρο winter woodlands. 



Ένα δέντρο που νομίζω πως ενσωματώνει όλη την αίσθηση ενός χιονισμένου δάσους, χωρίς όμως κοινότυπες αναφορές στην επιλογή των στολιδιών. Και το πρώτο δέντρο για το οποίο ακόμα και ο Γεώργιος, που κουβάλησε όλες τις πέτρες για να στηθεί μέσα στο καλάθι, σχολίασε πολύ κολακευτικά ουκ ολίγες φορές (! ποιος θα το περίμενε! )



Το δε τζάκι, κινήθηκε φέτος σε πιο ρουστίκ καταστάσεις, με το παλιό παράθυρο να εξακολουθεί να κατέχει την κεντρική σκηνή και να στολίζεται με αρκετά αστέρια, χειροποίητα και μη, λίγη δαντέλα και το πρώην λευκό ελάφι σε νέα παλ ροζ απόχρωση.



Εγώ σάς αφήνω με τις ευχές μου για Καλές Γιορτές, ό,τι κι αν αυτές σημαίνουν για τον καθένα ξεχωριστά. Καλά να περνάτε!


Πως σάς φαίνεται το φετινό μας θέμα; Στολίσατε το δικό σας σπιτικό; Έχετε κάποιο θέμα στη Χριστουγεννιάτικη διακόσμησή σας;

Την καλημέρα μου.


Σχόλια

  1. Ήρθα ήρθα με αγωνία και ενθουσιασμό !!! Πάρα πάρα πολύ ωραίο το θέμα σου !! Καταλαβαίνεις ότι το woodland το περσινό με επηρέασε άμεσα και κέραια στο χριστουγεννιάτικο deco μου!! To φετινό σου δεντράκι είναι φανταστικό !(χαρά στο κουράγιο σου που το έβαλες σε καλάθι) και με φανταστικές νότες χιονιού (χαράς στο κουράγιο σου που τα χιόνισες όλα θα το καταλάβεις στο ξεστόλισμα..) !! Οι ροζ αποχρώσεις θα ενθουσίαζαν την Πηνελόπη να ξέρεις!! Πολλά πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα θυμήθηκα ότι υπάρχει κόλπο για τον καθαρισμό μετά: Θα βάλεις στο πολύ χαμηλό της σκούπας σου το στόμιο κλαδί κλαδί και πουφ! ξεμπέρδεψες χωρίς να κυνηγάς τις νιφάδες σε όλες τις γωνίες του σπιτιού (το κάνει ο κουμπάρος μας αυτό που έχει κόλλημα με το χιόνι και την καθαριότητα ταυτόχρονα ;) !!!

      Διαγραφή
    2. Χαχαχαχαχαχα πόσο μ'αρέσει Αθηνά που το 'χες στο μυαλό σου τόσες μέρες για το πως θα το καθαρίσω μετά!!!!!!! Ευχαριστώ πολύ για το tip! Θα το αξιοποιήσω σίγουρα!!!
      Χαίρομαι κιόλας που σού άρεσε και το φετινό δέντρο μας , αλλά και ο δικός σας διάκοσμος δεν πάει καθόλου πίσω :))
      Καλές Γιορτές να έχουμε. Φιλιά πολλά :***

      Διαγραφή
  2. Υπέροχο, υπέροχο, υπέροχο Δήμητρα! Μ'αρέσουν πολύ αυτά τα χρώματα που επέλεξες! Εμείς φέτος έχουμε πολύ το κόκκινο ως θέμα με διάφορες πινελιές ξύλου, τσόχας..χιχιχι Καλές γιορτές και σε εσένα! φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ!!!! Και το δικό σας ακούγεται σούπερ συνδυασμός! Θα κάνω την βόλτα μου μόλις ηρεμήσω λίγο στην μπλογκόσφαιρα να χαρώ τις γιορτινές σας διακοσμήσεις :)
      Καλές Γιορτές & φιλιά :*

      Διαγραφή
  3. Πανέμορφο το δεντράκι σας! Και του χρόνου Δήμητρα! Να περνάτε υπέροχα! Φιλιααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Σωτηρία! Ευχαριστώ πάρα πολύ. Καλές Γιορτές να έχουμε. Φιλιά!

      Διαγραφή
  4. Πολύ όμορφη αισθητική !! Χαλαρή & κομψή !!
    Καλές γιορτές Δήμητρα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Άρη! Καλές Γιορτές και σε σένα και τους δικούς σου ανθρώπους :)

      Διαγραφή
  5. Αυτό το decor σου με τρελαίνει... αλλά και ο τρόπος που τα φωτογράφισες μαγεύει!!! Καλές γιορτές νκαι πολλή ξεκούραση να έχουμε όλοι μας ..!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Έφη! Κι αυτό για την ξεκούραση, ξαναπές το!!!!! Έχω πήξει και μόνο γιορτές δεν έχω καταλάβει! Φιλιά :**

      Διαγραφή
  6. Πανέμορφη διακόσμηση!
    Απο που να αρχισω... το ροζ ελαφι στο δεντρο, τα γουνινα μποτακια, το ξυλινο παραθυρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μπιούτι! Καλές Γιορτές να έχουμε!!!

      Διαγραφή
  7. Tέλεια ιδέα να το τοποθετήσεις στο καλάθι αλλά και το παλιό παράθυρο εκπληκτικό!
    Καλές γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Τζίνα, ευχαριστώ πολύ! Καλές Γιορτές να έχουμε :) Την καλημέρα μου.

      Διαγραφή
  8. Μου αρέσουν πάρα πολύ τα χρώματα Δήμητρα! Με πηγές σε εποχές προ παιδιών τότε που στόλιζαν κάπως παρόμοια. Μετά ήρθαν τα παιδιά και ιδίως το ένα από αυτά -ονόματα δεν λεμε- κάνει πάντα τα δικά του όποτε πλέον ούτε συνδυασμούς κρατάμε ούτε patterns ούτε τίποτα! Το τζάκι σου μου άρεσε περισσότερο και από το δέντρο. Και αν αρχικά θα προτιμούσα το παράθυρο σε λευκή απόχρωση, τελικά έτσι δένει πολυ καλύτερα δίνοντας τον τόνο woodland!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άμα έχεις βοηθούς καλικαντζαράκια, αφήνεις πάνω τους τη διάκόσμηση και εσύ απλώς χαζεύεις το αποτέλεσμα Μάχη μου :)) Όσο για το παράθυρο, δεν σου κρύβω πως κάποια στιγμή μπήκα στον πειρασμό να το βάψω άσπρο, αλλά ευτυχώς δεν το έκανα καθώς τελικά είναι πιο ζεστό έτσι το αποτέλεσμα! Καλές Γιορτές!

      Διαγραφή
  9. Πολύ όμορφο το δέντρο και η γωνιά με το παράθυρο ακόμα καλύτερη!! Εγώ ακόμα δεν έχω προλάβει...σνιφ... Καλές γιορτές Δήμητρά μου και του χρόνου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Λιλιάκι! Ευχαριστώ πολύ πολύ! Ελπίζω να βρήκες χρόνο να στολίσεις κι εσύ. Φιλιά πολλά & ευχές για καλές γιορτές :*

      Διαγραφή
  10. Τί υπέροχη διακόσμηση. Τα χρώματα που επέλεξες ξεκουράζουν τα ματια μου, όπως και οι φωτογραφίες σου. Καλές γιορτές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μάριαν για τα καλά σου λόγια :) Καλές Γιορτές και σε σένα!

      Διαγραφή
  11. Για μια ακόμη φορά Δήμητρα μας αφήνεις κατενθουσιασμένες,μπράβο !!!!Εμείς φέτος ντυθήκαμε στα άσπρα και έχουμε κάνει και μια γωνίτσα με κάτι που το αγαπήσαμε από σένα(προσεχώς ανάρτηση).Φιλιά και καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ κορίτσια! Ακούγεται πολύ ενδιαφέρον το άσπρο και είμαι σίγουρη πως πάλι θα έχετε δημιουργήσει θαύματα!!!! Φιλιά πολλά :**

      Διαγραφή
  12. Δήμητρα καλησπέρα! Έχω πολύ καιρό να περάσω από το Άσυλο (ντρέπομαι που το λέω) και τώρα συνειδητοποίησα πόσο πολύ μου έχει λείψει - θα αναπληρώσω τα κενά μου απόψε κιόλας! Το δέντρο σας είναι πραγματικά υπέροχο. Το πράσινο του δέντρου με το άσπρο του χιονιού και των στολιδιών δημιουργούν μια απίστευτη δυναμική και ένταση! Λάτρεψα και τις μπάλες σου! Όσο για το τζάκι σου απλά εξαιρετικό! Στολίσαμε και εμείς, με πολλά χρώματα και πολλά διαφορετικά στολίδια, παιχνιδιάρικο για να χαζεύει το μάτι στα διάφορα μικρά στολιδάκια. Καλές γιορτές να έχουμε, με πολύ αγάπη και μαγεία!!! Πολλά φιλιά
    Νίκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νίκη μου σε καταλαβαίνω απόλυτα καθώς κι εγώ έχω χαθεί τον τελευταίο καιρό με το διαθέσιμο χρόνο να είναι υπό το μηδέν!!!! Καλά να είμαστε και καλά να περνάμε! Ευχαριστώ πολύ πολύ για τα πάντα καλά σου λόγια! Τις ευχές μου για υπέροχες γιορτές στην όμορφη οικογένειά σου!!!! Φιλιά πολλά :*

      Διαγραφή
  13. Καταπληκτικο Δημητρα μου υπεροχος συνδιασμός χειμωνα δεν βλεπουμε με τον καιρο φετος εσυ ομως μας προετοιμαζεις παντα για τα καλλιτερα !!!! Φιλι !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να ΄σαι καλά Κάτια μου! Τουλάχιστον σήμερα ο χειμώνας φαίνεται να ξύπνησε και σίγουρα θα βοηθήσει να μπούμε και στην ανάλογη διάθεση. Καλές Γιορτές να έχουμε. Φιλιά :*

      Διαγραφή
  14. Και του χρόνου Δήμητρά μου να είσαστε καλά να ξαναστολίσετε.Εμείς περιμένουμε πως και πώς το Σάββατο για να στολίσουμε και έχω την εντύπωση ότι πρέπει να είμαστε από τους τελευταίους που θα στολίσουν αλλά το έχουμε έθιμο να στολίζουμε του Αγίου Νικολάου.Και πάλι ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΙΡΗΝΗ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να ΄σαι καλά Νάσια μου! Σίγουρα πλέον και το δικό σας σπιτικό θα είναι έτοιμο για τα Χριστούγεννα :)) Καλά να περνάτε και Καλές Γιορτές σε σένα και την οικογένειά σου!!!

      Διαγραφή
  15. Το άσυλο έγινε υπέροχο!Την λατρεύω αυτήν τη φυσική χριστουγεννιάτικη διακόσμηση!Μπράβο Δήμητρα,έχεις γούστο και τα φτιάχνεις όλα να δείχνουν τέλεια!Το τζάκι σούπερ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Λαμπρινή, να 'σαι καλά :)) Καλές Γιορτές να έχουμε! Φιλιά.

      Διαγραφή
  16. Δεν έχω λόγια!!
    Δεν περίμενα τίποτα λιγότερο από εσένα!!!!!!! Είναι τέλεια η χριστουγεννιάτικη διακόσμηση σου!!!!!!!!
    Φιλιά και καλό ΣΚ!! Να χαρείς το τόσο όμορφο στολισμένο ΑΣΥΛΟ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Κωνσταντίνα! Χρόνο με τον χρόνο, μαθαίνω :))
      Καλές Γιορτές & φιλιά πολλά :**

      Διαγραφή
  17. Υπέροχο!!! Πραγματικά οι ιδέες σου είναι αυτό που θα θέλαμε να κάνουμε! Ναι θέλω κι εγώ πιο πολύ λευκό και πως να αφήσω πίσω μου ένα παρελθόν με τόσο χρυσό και κόκκινο;
    Ευχομαι να χαρείτε κάθε γιορτινή στιγμη μέσα στο παραμυθένιο κόσμο που φτιαξατε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με καταλαβαίνεις απόλυτα Νίκη αλλά στην τελική μία απόφαση είναι όλα :))
      Καλές Γιορτές εύχομαι γεμάτες χαρά και γέλια!!!!

      Διαγραφή
  18. 'Ομορφο και το φετινό στολισμένο άσυλο Δήμητρα και του χρόνου!!!Λατρεύω τις γυάλινες διάφανες μπάλες,που κάτι κρύβουν μέσα,ενώ είναι πρωτότυπες και όμορφες οι παλ ροζ πινελιές σου!!!Τέλεια τα γούνινα παπουτσάκια,σε μεταφέρουν σε κάποια χιονισμένη πλαγιά!!!Αλλά μου έλειψαν και τα υπέροχα ζωάκια που είχες φτιάξει για το περυσινό δέντρο σου;Εγώ δεν μπορώ να αντισταθώ,τα στολίζω όλα,παλιά και καινούργια,έτσι το θέμα της διακόσμησης είναι πάντα λίγο από όλα!Καλό ΠΣΚ Δήμητρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι πως μέχρι την τελευταία στιγμή έτοιμα τα είχα για να τα κρεμάσω Ιωάννα αλλά τελικά κρατήθηκα γιατί ήδη είχε φορτωθεί αρκετά το δέντρο. Εξάλλου είναι καλά φυλαγμένα για μελλοντικά Χριστούγεννα :)) Καλές Γιορτές να έχουμε!

      Διαγραφή
  19. Δημιούργησες ένα παραμυθένιο και ζεστό περιβάλλον, έτοιμο να υποδεχθεί τη γιορτή των Χριστουγέννων Δήμητρα μου.Εύχομαι να περάσετε καλά και να ζείτε την κάθε στιγμή όμορφα στο υπέροχο σπιτικό σας.Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Μαρία μου για τα πάντα καλά σου λόγια! Καλές Γιορτές και σε σένα και την οικογένειά σου. Φιλιά πολλά :*

      Διαγραφή
  20. περιμενα με αγωνια την αναρτηση αυτη και οπως παντα με δικαιωνεις! ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ!!!!!! το λατρεψα φιλεναδα...καθε του λεπτομερεια! ειναι παρα παρα παρα παρα παρα παρα πολυ ομορφο!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ φιλενάδα αν και δεν σού κρύβω πως δεν περίμενα να σου αρέσει τόσο, ειδικά με την έλλειψη έντονων χρωμάτων :)) Φιλιά!

      Διαγραφή
  21. Μα τι τέλειο δέντρο !!! Το κάθε στολίδι είναι και μια ξεχωριστή ομορφιά!!! Και η ρουστικ διακόσμηση στο τζάκι φανταστική!!! Μπράβο σου, Δήμητρα!!! Νομίζω τα Χριστούγεννα πάνε γάντι με το Άσυλο!!! Πολλά φιλιά!!! Καλό ΣΚ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ιωάννα μου! Δεν ήξερα αν θα πετύχαινα αυτό που είχα στο μυαλό αλλά το αποτέλεσμα άρεσε ακόμα και στον Γεώργιο, οπότε μάλλον κάτι έκανα σωστά. Καλές Γιορτές να έχουμε. Φιλιά :*

      Διαγραφή
  22. Και του χρόνου φιλενάδα! Πολύ όμορφο το χιονισμένο τοπίο φέτος, μι λαικ βερι ματς! Μουτς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μάρω! Είχα μία υποψία πως θα ήταν του γούστου σου :)) Φιλιά!

      Διαγραφή
  23. Δεν έχω λόγια, φανταστικό δέντρο <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Μαρίσσα, σ' ευχαριστώ πολύ :)) Καλές Γιορτές!

      Διαγραφή
  24. Kαι το φετεινό σου δέντρο πιστεύω ότι θα είναι πάλι στις προτιμήσεις και τις προτάσεις διαφόρων ιστολογίων και περιοδικών.Εγώ πάντως θα το προτείνω από τη σελίδα μου.Καλά Χριστούγεννα να έχουμε όλοι και να χαρούμε τις γιορτές μας απερίσπαστοι από έγνοιες.Φιλιά πολλά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Αλεκάκι και για τα καλά σου λόγια και για τη συνεχή υποστήρικη!!! Καλές Γιορτές σε σένα, τον Φώτη και όλη την οικογένειά σου! Τα φιλιά μου :**

      Διαγραφή
  25. Καλές γιορτές!Πού όμορφο το δέντρο σου!AriadnefromGreece!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Αριάδνη!!! Καλές Γιορτές να έχουμε. Φιλιά!

      Διαγραφή
  26. Α το φετινό σου είναι ακόμα πιο γιορτινό!! Και του χρόνου Δημητρούλα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Χριστινάκι! Καλές Γιορτές. Φιλιά πολλά :*

      Διαγραφή
  27. Πάρα πολύ όμορφο το φετινό δέντρο σου Δήμητρα.
    Όπως και το παλιό παράθυρο.
    Και του χρόνου να είμαστε όλοι καλά.
    Φιλακια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να ΄σαι καλά Ρένα μου! Καλές Γιορτές να έχουμε όλοι μας!
      Φιλιά πολλά :*

      Διαγραφή
  28. Όπως πάντα υπέροχος ο στολισμός σου Δήμητρα! Και του χρόνου κοριτσάκι μου :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μαράκι! Καλές Γιορτές να έχουμε. Φιλιά πολλά :**

      Διαγραφή
  29. Πολύ όμορφη και ατμοσφαιρική η φετινή διακόσμηση του Ασύλου!! Μου άρεσαν τρελά τα μποτάκια στο δέντρο και η διακόσμηση του παραθύρου!! Καλές γιορτές Δήμητρα, με υγεία και αγάπη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Μαίρη, χαίρομαι που σού άρεσε :))
      Καλές Γιορτές και σε σένα και στο ανανεωμένο σπιτικό σου!

      Διαγραφή
  30. Τι εκανες παλι ρε Δημητρα! Δηλωνω θαυμαστρια της αισθητικης σου! Ντουγρου στο pinterest Και του χρονου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Σοφία, να 'σαι καλά!!!! Καλές Γιορτές & καλά να περνάς. Φιλιά!

      Διαγραφή
  31. Τι εκανες παλι ρε Δημητρα! Δηλωνω θαυμαστρια της αισθητικης σου! Ντουγρου στο pinterest Και του χρονου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Τι εκανες παλι ρε Δημητρα! Δηλωνω θαυμαστρια της αισθητικης σου! Ντουγρου στο pinterest Και του χρονου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Απλα μαγευτικά! Μπράβο και πάλι μπράβο!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σαι καλά Σοφη!! Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ. Καλές Γιορτές :**

      Διαγραφή
  34. Και η φετινή εκδοχή για βραβείο πάει! Μπράβο Δήμητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ελευθερία. Καλές Γιορτές να έχουμε :)

      Διαγραφή
  35. Καλές γιορτές Δήμητρα! Υπέροχο και τόσο ζεστό το σπιτάκι σου!
    Φιλιά Μαργαρίτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μαργαρίτα! Καλές Γιορτές σε σένα και την όμορφη οικογένειά σου! Καλά να περνάτε. Φιλιά πολλά :*

      Διαγραφή
  36. Τελικά δεν έπεσα μέσα στο ροκ στοιχείο που είχα προβλέψει αλλά έγινε πολύ όμορφο Δήμητρα! Και του χρόνου να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το κρατώ στα υπόψη για μελλοντικά Χριστούγεννα Κατερινάκι :)) Καλές Γιορτές!

      Διαγραφή
  37. Μα πόσο όμορφα όλα!!Το δέντρο σου μου θύμισε το χρονικό της Ναρνια !!! Βγαλμένο από ένα χιονισμένο παραμύθι!!!Υπέροχο σκηνικό !!! Με το καλό και του χρόνου Δήμητρα μου!! Φιλάκια πολλά ♡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Ίριδά μου! Χαίρομαι πολύ που σού άρεσε. Καλές Γιορτές να έχουμε. Φιλιά πολλά :**

      Διαγραφή
  38. Loved your pictures and the touch of baby pink in your decoration!
    Nice to meet you!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Καταπληκτικά όλα, παραμυθένια, μαγευτικά!!! Είχα λατρέψει το περσινό σου δέντρο αλλά αυτό είναι ακόμη πιο όμορφο!! Το καλάθι μου άρεσε φοβερά όπως και όλος ο στολισμός!! Η διακόσμηση στο τζάκι με το παράθυρο είναι υπέροχη!! Και του χρόνου Δημητρούλα και να έχετε χαρούμενες γιορτές!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Θάλεια μου! Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια :)) Χαίρομαι πολύ που σού άρεσε και από την πλευρά μου, θερμές ευχές για υπέροχες γιορτές με τους δικούς σου ανθρώπους! Φιλιά :*

      Διαγραφή
  40. Από τα ομορφότερα δέντρα που υπάρχουν! Αργησα αλλά ήρθα για σχόλιο, αφού να το χαζέψω έχω έρθει αλλες δύο φορές!!!!!!!!!!!
    Έπαθα την πλάκα μου με τα μποτάκια τα καφέ!!!!!!! Δεν υπάρχουν!

    Μπράβο βρε Δήμητρά μου!!!
    Σκίζεις κάθε χρόνο!!

    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαζί σου για τα μποτάκια Χρυσαυγή μου! Μόλις τα είδα, είπα αυτά πάνε κατευθείαν στο Άσυλο :))
      Χαίρομαι πολύ που σού άρεσε. Καλές Γιορτές να έχουμε. Φιλιά πολλά :***

      Διαγραφή
  41. Έχω πάρει σβάρνα τις αναρτήσεις σου απ' ότι κατάλαβες...
    Εντάξει πρέπει να το χεις για να κάνεις τέτοια διακόσμηση. Πρέπει να το χεις για να κάνεις τέτοιο δέντρο. Θα θελα να μουν από μια μεριά και να χαζεύω τις γωνιές που έχεις φτιάξει με τόση φροντίδα.
    Τυχερός ο Γιώργος που σε έχει να του ομορφαίνεις το σπίτι αλλά και την ζωή ολόκληρη βεβαίως βεβαίως:))))
    Καλές γιορτές να έχετε παιδιά!
    Μαργαρίτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις