Τετάρτη, 16 Δεκεμβρίου 2015

Βόλτα στα αστέρια


Η νέα μου εμμονή ακούει στο όνομα "αστερισμοί". Από μικρό κοριτσάκι πάντα με γοήτευε το διάστημα και ο βραδυνός ουρανός, μακρυά από τα φώτα της πόλης. Μερικές δεκαετίες μπροστά, η παιδική μου αγάπη βρήκε θέση και σε όσα δημιουργώ. 


Όλα ξεκίνησαν από μία μπάλα για το Χριστουγεννιάτικο δέντρο 


και  μία μινιατούρα σε ξύλο της Μικρής & Μεγάλης Άρκτου, δύο δημιουργίες που πλέον βρίσκονται στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού.


Όταν η Ζήνα του Ef Zin με ενημερώσε πως φέτος θα είμαι η Secret Santa της Χριστίνας από το Andromeda my Galaxy, ήξερα αμέσως τι θα της ετοίμαζα! Κουτί ήρθε το όνομα του ιστολογίου της Χριστίνας με τη νέα μου εμμονή: ένα κομμάτι κόντρα πλακέ θαλάσσης βάφτηκε μαύρο και εκατοντάδες μικρά και μεγάλα αστέρια ήρθαν να συντροφεύσουν τον αστερισμό της Ανδρομέδας στον νυχτερινό ουρανό, ενώ μία υπέροχη φράση του Γαλιλέου προστέθηκε στο πίσω μέρος του πίνακα. 




Η τελευταία μου βόλτα στα αστέρια έχει να κάνει με κάτι που δεν είχα δοκιμάσει στο παρελθόν: τα shadow boxes. Ένα μεγάλο με μία πήλινη πολική αρκούδα και τις σημύδες μου σε λευκή κορνίζα



αλλά και μία μίνι εκδοχή, σε ένα τόσο δα κουτάκι που θα ταξιδέψει τις επομένες ημέρες στην πρωτεύουσα κι ελπίζω να φέρει χαμόγελα στο πρόσωπο που θα το ανοίξει.

Αν και δεν είναι ένα αμιγώς Χριστουγεννιάτικο θέμα, εγώ το βρίσκω άκρως γιορτινό και ταιριαστό με την υπέροχη αυτή εποχή του χρόνου. 

Πως σάς φαίνεται; Εσείς έχετε κάποια νέα εμμονή αυτό το διάστημα;

Την καλημέρα μου


64 σχόλια:

  1. Είναι υπέροχο!!!! Τόσο γλυκό και ταυτόχρονα κ ταξιδιάρικο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δήμητρα έιναι υπέροχο! Παραμυθένιο θα έλεγα! Το χαζέυεις και ονειροπολέις...
    Στο έχω ξαναπεί αλλά έχεις άπειρο ταλέντο!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ελένη μου! Χαίρομαι που σού άρεσαν. Φιλιά :*

      Διαγραφή
  3. Μου αρέσει το μαύρο και σε ποιον δεν αρέσουν τα αστέρια!!!Υπέροχα όλα Δήμητρα!!!Και φυσικά είναι χριστουγεννιάτικα και όχι μόνο!!!Καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ τα βρίσκω κατάλληλα για όλο τον χρόνο. Ευχαριστώ πολύ Ιωάννα! Πολλές καλημέρες :)

      Διαγραφή
  4. Υπέροχα όλα Δήμητρα!! Παραμυθένια και άκρως ταιριαστά με την εποχή των Χριστουγέννων που διανύουμε! Πιστεύω ότι όλοι οι παραλήπτες θα ναι απίστευτα χαρούμενοι με τα δώρα τους!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Βέρα. Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια :) Φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Ειναι τελειο, ήδη έφτιαξα board στο pinterest και τις εβαλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το βρίσκω υπέροχο και Χριστουγεννιάτικο Δήμητρα. Η αισθητική σου είναι πανέμορφη και το ταλέντο σου ξεχωριστό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Άρη! Ευχαριστώ πάρα πολύ. Καλημέρα :)

      Διαγραφή
  7. Πανέμορφα Δήμητρα! Θα τα διακοσμούσα όλο το χρόνο και όχι μόνο τις γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σού άρεσαν Κατερίνα! Πολλές καλημέρες :*

      Διαγραφή
  8. Εντάξει την αρκούδα την ερωτεύτηκα !!! Πάαααω στο κατάστημα !! Πόσο μαγικά είναι τα αστέρια και όλα όπως τα φτιάχνεις και τα εκφράζεις καλλιτεχνικά!!! Μπράβο σου Δημητρούλα! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ πολύ Αθηνά για τα πάντα καλά σου λόγια!!! Φιλιά πολλά πολλά!

      Διαγραφή
  9. είναι όλα τέλεια!!!!! Μπράβο Δήμητρα!!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Κωνσταντίνα. Σ' ευχαριστώ πολύ :**

      Διαγραφή
  10. Πανέμορφα όλα, οπως όλες σου οι δημιουργίες Δήμητρα! Ειδικά το shadowbox σου, πιστεύω πως είναι από τα πιο όμορφα που έχω δει ποτέ, ονειρικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωω χίλια ευχαριστώ Χριστίνα. Χαίρομαι πολύ που σού άρεσε :)) Φιλιά!

      Διαγραφή
  11. Πολύ όμορφα τα άστρα σου και τα κουτάκια σου!Πολύ καλός ο συνδιασμός σημύδων και αρκούδων και αστεριών.Μπράβο!AriadnefromGreece!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να ΄σαι καλά Αριάδνη! Σ' ευχαριστώ πολύ. Την καλημέρα μου :*

      Διαγραφή
  12. παντα τα χαζευω αυτα που φτιάχνεις και ονειροπολω!!! υπεροχα για αλλη μια φορα!!! μπραβο Δημητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ελπίδα! Πολλές καλημέρες & φιλιά :*

      Διαγραφή
  13. Κι εγω το βρίσκω άκρως γιορτινό! Μου αρεσουν πολυ όλες οι νέες σου δημιουργίες και είμαι σίγουρη οτι θα χαρίσουν χαμόγελα! Σου εύχομαι Καλα Χριστούγεννα, να περάσεις τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Ντίνα, σ' ευχαριστώ πάρα πολύ. Κι εγώ αυτό ελπίζω. Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  14. τι ακριβως εννοεις πως μας φαινονται??? ρητορικη ερωτηση να υποθεσω, ετσι? ειναι ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ!!!!! και μου αρεσε που συνδυασες το ονμα με τη δημιουργια! φοβερη ιδεα!

    λατρεω, λατρευα και θα λατρευω τα αστερια. δε νομιζω οτι υπαρχει κατι πιο ομορφο και γαληνιο στο νυχτερινο ουρανο...και αυτο που μου λειπει ειναι ότι στην Αθηνα με τα πολλα φωτα δεν τα βλεπεις όλα!

    οσο για τα diorama κουτακια σου...με κολλησες...και οι φετινες μας καρτες ειναι ετσι! φιλακια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ζήνακι! Χαίρομαι πολύ που σού άρεσαν!!!! Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  15. Είναι τέλειο, Δήμητρα!!! Υποκλίνομαι και αυτή τη φορά!!! Τα συνδυασες εξαιρετικά και τόσο πρωτότυπα όλα αυτά τα υπέροχα που φτιάχνεις!!! Πολύ τυχερή η Χριστίνα!!! Πολλά φιλιά!!! Καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πολυ ωραια η τελευταία σου εμμονη!!!!

    ΥΓ
    CUte η αρκουδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω για την όμορφη χριστουγεννιάτικη e-κάρτα!!!!

      Διαγραφή
  17. Δήμητρα είναι απλά υπέροχα! Και θα το μαρτυρήσω πως ζηλεύω κάπως την τυχερή παραλήπτρια! Μου αρέσει πολύ να χαζεύω τον έναστρο ουρανό, είναι σαν να με γαληνεύει και να με ταξιδεύει! Φιλιάαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι όντως πολύ ταξιδιάρικος ο ουρανός την νύχτα Σωτηρία κι ελπίζω να ταξιδέψε και την παραλήπτρια :)) Φιλιά!

      Διαγραφή
  18. Μου αρέσει που ρωτάς πως μας φαίνονται... Καταπληκτικά όλα βρε Δήμητρα! Τυχερή η Ανδρομέδα! Κρίμα να μην είμαι η secret santa παραλήπτριά σου και να μην υπάρχει ένας αστερισμός με το ονομά μου! χαχαχαχαχα
    Μαργαρίτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχαχαχα Να σου φτιάξουμε ένα Μαργαρίτα... αστερισμός λουλούδι :D

      Διαγραφή
  19. Είναι όλα υπέροχα Δήμητρα, παραμυθένια!! Σε κάνουν να ονειρεύεσαι!! Μπράβο και πάλι μπράβο!! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Θάλεια μου! Σ' ευχαριστώ πολύ. Φιλιά :*

      Διαγραφή
  20. υπέροχο δώρο, αχ όταν πιάνει το χέρι σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ :)) Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  21. Χρόνια πολλά, με υγεία, αγάπη και πολλά χαμόγελα!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Στέλλα! Καλή Χρονιά να έχουμε. Φιλιά :*

      Διαγραφή
  22. Καλές γιορτές και Χρόνια Πολλά με κάθε ευλογία και χαρά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης :) Καλή Χρονιά να έχουμε. Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  23. Ονειρεμένα τα αστεράκια σου και χαίρομαι που μου χάρισες κι εμένα μια χούφτα από αυτά!! Καλή Χρονιά να έχεις Δημητρούλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χαίρομαι που σού άρεσε Χριστινάκι!!!! Τα αστέρια αξίζουν αστέρια ;)

      Διαγραφή
  24. Αστεράτα τα δημιουργήματά σου όπως πάντα!Να είσαι καλά, Δήμητρα, να θαυμάζουμε το ταλέντο σου.Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σαι καλά φιλενάδα. Σ' ευχαριστώ πολύ για τα πάντα καλά σου λόγια. Φιλια πολλά :**

      Διαγραφή
  25. Καλή χρονιά σε σένα και στην οικογένειά σου, με υγεία, αγάπη και ευτυχία!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Χρόνια πολλά Καλή χρονιά Δήμητρα μου! Σου εύχομαι ότι καλύτερο να στο φέρει η νέα χρονιά! Φιλάκια :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης Μαρία μου!!! Καλή Χρονιά να έχουμε. Φιλιά πολλά :**

      Διαγραφή
  27. Καλή χρονιά ,Δήμητρα ,γεμάτη από τις ομορφιές σου!!!!!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης κορίτσια! Καλή Χρονιά, γεμάτη υγεία & χαρά! Φιλιά πολλά :**

      Διαγραφή
  28. Καλή χρονιά Δήμητρα μου ,έστω και καθυστερημένα.Είμαι τόσο φίλη με το σύμπαν και τα αστέρια που όντως με εντυπωσίασε τόσο πολύ η δημιουργία σου...φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης Μαρία μου!!! Χαίρομαι πολύ που σού άρεσαν! Καλή Χρονιά να έχουμε. Φιλιά πολλά :**

      Διαγραφή
  29. Πάντα είχα και εχω μια μεγαλη αγαπη για το συμπαν και τους αστερισμους του Δημητρα μου..υπεροχη η ιδέα σου εμεις δεν θυμαμαι να είπαμε τις ευχες μας.. να έχεις μια ομορφη και χαρουμενη χρονια με υγεια και πολύ αγαπη παντού... φιλακιαααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαζί σου για το σύμπαν και τους αστερισμούς :))) Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ. Καλή Χρονιά γεμάτη υγεία, χαρά και δημιουργία. Φιλιά πολλλά.

      Διαγραφή
  30. Θέλω και εγώ βόλτα στα αστέρια!Πολύ όμορφα και ονειρικά Δήμητρα μου!Μια όμορφη χρονιά από μένα <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ Λιλιάκι ταξιδεύεις σε αυτά μέσω γεύσεων ;) Καλή Χρονιά να έχουμε!

      Διαγραφή
  31. Εμμονή δεν έχω αλλά η εικόνα του με ταξιδεύει!
    Kathy

    ΑπάντησηΔιαγραφή