Κρυφή ομορφιά


Ω ναι! Υπάρχω ακόμα! Κι αφού σάς ευχηθώ, έστω και καθυστερημένα, Καλή Χρονιά, περνάω αμέσως στο παρασύνθημα! Γιατί η πρώτη ανάρτηση του Ασύλου για το 2016, έχει να κάνει με την ομορφιά. Κι όχι, δεν αποφάσισα ούτε να αλλάξω την θεματολογία του ιστολογίου, ούτε να (αμπελο)φιλοσοφήσω, αν και παραδέχομαι πως το παρόν θέμα θα μπορούσε να είναι υποψήφιο για διακόσμηση μετά φιλοσοφίας. Για την κρυφή ομορφιά λοιπόν θα μιλήσουμε σήμερα, κι αν σάς κέντρισα το ενδιαφέρον, συνεχίστε την ανάγνωση!


Ομολογώ πως όταν μπήκα στο κατάστημα και ζήτησα να μού "χαλάσουν" στην ουσία αυτό που ήθελα να αγοράσω, με κοιτούσαν με ελαφρώς απορημένο βλέμμα. Ο Γεώργιος ήταν ήδη στο κόλπο κι εξάλλου έχει συνηθίσει τα καμώματά μου, οπότε και δεν πτοήθηκε. Όταν όμως είδαν και εκείνοι, αυτό που υπέθετα πως υπήρχε εγώ, τότε άλλαξαν στάση. 


Ο λόγος φυσικά για μία 10λιτρη νταμιτζάνα που στην ουσία είναι ένα πανέμορφο βάζο, όπως είχαμε δει και στην ανάρτηση "Νταμιτζάνες στη διακόσμηση". Στο Άσυλο, αυτή πήρε την θέση της στο μπαρ-κονσόλα δίπλα στον καναπέ και μαζί με άλλα καλούδια, στήθηκε ένα απλό αλλά και όμορφο σκηνικό για την μετά-των-εορτών διακόσμηση.



Τίποτε καινούργιο, απλώς ήδη υπάρχοντα σε νέους ρόλους. Και το καλύτερο; Αυτό το υπέροχο πρώην-νταμιτζάνα- νυν-βάζο κόστισε μόλις 20€!




Τι λέτε; Δεν είναι υπέροχο παράδειγμά της παροιμίας "ποτέ μην κρίνεις ένα βιβλίο από το εξώφυλλό του";

Την καλημέρα μου

Σχόλια

  1. Καλημέρα!! Ναι, πάντα πρέπει να εμβαθύνουμε λίγο περισσότερο σε αντικείμενα και ανθρώπους!! Τρανό παραδειγμα η πρωην νταμιτζάνα που απαλλάχτηκε από το πλαστικό που με το ζόρι της φόρεσαν- είμαι σίγουρη ότι δε το ήθελε η καημένη με τόσο ωραίες καμπύλες, σα μπουργκα θα το ένιωθε! Χα,χα!
    Καλή χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς όπως τα λες Νίκη. Σίγουρα νοιώθει απελευθερωμένη!,

      Διαγραφή
  2. Ποσό μα ποσό ωραία πράγματα φτιάχνουν τα χέρια σου! Ζηλεύω!!! Ότι ή νταμιτζανα είναι τόσο καλαίσθητη από μέσα δεν το περίμενα. Θα ψαξω στο πατρικό μ να δω μήπως έχουμε καμία!!! Φιλιάαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν την έφτιαξαν τα χέρια μου, τα χέρια μου απλώς την "αποκάλυψαν" :) Σε ευχαριστώ πάντως για τα καλά σου λόγια. Φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Έχω ενθουσιαστεί, πραγματικά! Θα με βάλεις να ψάχνω νταμιτζάνα τώρα, έτσι; Αχ!
    Καλή χρονιά Δήμητρα. Με υγεία, δημιουργίες και χαμόγελα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχα, ελπίζω να βρήκες γιατί ειναι πραγματικά υπέροχες Λίτσα :)

      Διαγραφή
  4. Πολύ καλύτερο από τη νταμιτζάνα!!! Καλημέρα και καλή χρονιά Δήμητρα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. εγω ξερω οτι τα μεγαλα πνευματα συναντιουνται...και εξηγω! πριν μια βδομαδα μου εδωσε ενας φιλος μια παλια νταμιτζανα που ειχε και ετοιμαζομαι να της κοψω τα λουρια... χαχαχαχα ειδες που σου ειπα? αλλα εγω σκεφτομαι να της βαλω μεσα μεγαλα ξερα κλαδια και να τα στολισω με φωτακια σαν ενα μινιμαλ χριστουγεννιατικο δεντρο για ολη τη χρονια! μουρλη ε????

    Καλη χρονια Δημητρουλα και 2016 δημιουργικες στιγμες να εχεις κ ακομα περισσοτερες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καθόλου μουρλή φιλενάδα. Αντιθέτως σε βρίσκω πολύ σωστή και θέλω και φωτό απο το τελικό αποτέλεσμα!! Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  6. Αυτό το πλαστικό περιτύλιγμα έπρεπε πραγματικά να αφαιρεθεί και να φανεί αυτό το υπέροχο διακοσμητικό βάζο! Ταίριαξε τέλεια στο χώρο σου Δήμητρα! Πολλά φιλιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Έχ και εγώ νταμιτζανα και όχι μια!Τις φιλάω σαν κόρη οφθαλμού για μελλοντικές διακοσμητικές δημιουργίες γιατί τώρα δεν χωράει πουθενά!Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήμουν σίγουρη! Ειδικά με σένα που η κουζίνα, άρα και το κρασάκι και το λαδακι, είναι κομμάτι της ζωής σου ;)

      Διαγραφή
  8. Πανέμορφο!Στο τραπέζι επάνω δείχνει σχετικά μικρή!Πόσο μεγάλη είναι?Καλή σου χρονιά!AriadnefromGreece!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτή ειναι δεκάλιτρη Αριάδνη αλλα με βλέπω να παίρνω και την 25λιτρη :)

      Διαγραφή
  9. Είναι η κλασσική νταμιτζάνα???Υπέροχη, έχεις απόλυτο δίκιο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μια νταμιτζανα με πολλές υποσχόμενες διακοσμήσεις. Ομορφη ντελικάτη ομορφαίνει το χώρο σου.Καλή χρονια Δήμητρα μου και πολλά φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς Μαρία μου. Και απλά ξερά κλαδιά να της βάλεις και πάλι όμορφη δείχνει. Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  11. Καλη χρονια κορίτσι μου! Πόσο ωραία διακόσμηση;;;;;
    Καλό απόγευμα :)
    Σε φιλώ γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ήξερα από παλιά την αγάπη σου για τις νταμιτζάνες-βάζα...δεν φανταζόμουν ποτέ ότι θα ανακάλυπτες αυτόν τον πρωτότυπο τρόπο για να αποκτήσεις μία.Θα έπρεπε να σε ξέρω καλύτερα, φιλενάδα μου, ότι δεν υπήρχε περίπτωση αρνητική στο να τα καταφέρεις!Και βέβαια να ξέρεις ότι ήδη οι ζήλειες μου έχουν ''χτυπήσει'' ΚΟΚΚΙΝΟ!!!!!!!!!!! Καλή να είναι η χρονιά σου με ό,τι κι αν καταπιαστείς.Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι.... Έκανα το μεγάλο και πολύ δύσκολο βήμα φιλενάδα να μπω σε ενα μαγαζί και να αγοράσω μια :pppp Φιλιά πολλά πολλά

      Διαγραφή
  13. Αχ τη όμορφο ...πολύ καλή ιδέα ...υπέροχα φωτογραφίες ...
    πρεπει να ψάξω στο υπόγειο ...(κάτι μου πήρε το μάτι )
    καλή συνεχεία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να ψάξεις να ψάξεις γιατί όπως βλέπεις ειναι υπέροχες κι ως βάζα :))

      Διαγραφή
  14. Πραγματικά κρυμμένη ομορφιά! Πανέμορφη!!! Βρε τι έπαθα βραδιάτικα... τρέχω να τηλεφωνήσω στο πατρικό μου μπας και έχει επιζήσει καμια από τιςεκκαθαρίσεις της μαμάς! Καλή δημιουργική χρονιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω να βρήκες κάποια που επέζησε. Καλό βράδυ :)

      Διαγραφή
  15. Φοβερό Δήμητρα! Βέβαια εμένα μου αρέσει και στην κλασσική της μορφή, αφού είμαι λάτρης του country style ;) Αλλά για βάζο προτιμώ την δική σου!

    Καλή και δημιουργική Χρονιά Δήμητρα! Είμαι σίγουρα πως στο "asylum" θα δούμε πολύ όμορφα πράγματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχα εγώ πάλι Άρη ως είχε ούτε να την βλέπω δεν θέλω.... Καθένας με τα γούστα του :))) Σε ευχαριστώ παρά πολύ!!!

      Διαγραφή
  16. Ωωωωωω!!! Επεστρεψες!! Αλλα για ποσο;;; Ελπιζω να μην χαθεις παλι.

    Καλα αν δεν ελεγες οτι ηταν νταμιτζανα αυτο εκπληκτικο βαζο δεν θα το πιστευα! Καλα πως την χαλασαν; Τους πηρε ωρα να κοψουν το πλαστικο; Και που πουλανε νταμιτζανες;;;;;;; Θελω αυτο το βαζο για την τραπεζαρια παση θυσια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για όσο μου φέρνει κέφι το blogging Χρυσαυγή μου... Χωρίς πρέπει και χρονοδιαγράμματα... Εξάλλου απο μεράκι το κάνουμε. Εγώ πάντως την βρήκα σε παντοπωλείο με μπογιές, σχοινιά και σχετικά καλούδια!!! Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  17. Υπέροχη ιδέα! Αλήθεια, ούτε εγώ ξέρω που τις πουλάνε αλλά και πως αφαιρείται
    το πλαστικό, το αποτέλεσμα όμως είναι εκθαμβωτικό και με γεια! Καλή σου χρονιά! :) Petra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το πλαστικό αφαιρείται πανεύκολα, κουμπώνει και ξεκουμπώνει πάνω στο γυάλινο εσωτερικό :) Σε ευχαριστώ για την επίσκεψη.

      Διαγραφή
  18. Kαλημέρα Δήμητρα,επιτέλους,μας έλειψες!!!θυμάμαι την ανάρτηση σου και η νέα σου διακόσμηση είναι τέλεια,απλή,κομψή,ιδιαίτερη!!!Θυμάμαι σε κάποια μετακόμιση μας,με τους γονείς μου,μία νταμιτζάνα να περιφέρεται,θα ρωτήσω σήμερα τη μαμά μου,αν έχει επιζήσει.Όσο για το ότι δεν πρέπει να κρίνουμε τα πράγματα από την εξωτερική τους εμφάνιση, είναι δεδομένο,ούτε και τους ανθρώπους!!Καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς Ιωάννα, ειδικά για τους ανθρώπους..... Ελπίζω η μαμά σου να σου είχε καλά νέα σχετικά με τη νταμιτζάνα. Καλό βράδυ :)

      Διαγραφή
  19. Καλή χρονιά, Δήμητρά μου!!! Με υγεία, ευτυχία και αστείρευτη δημιουργικότητα!!! Μας έλειψε πραγματικά το Άσυλο!!! Και η απορία μου... Γιατί να κρύβουν αυτή την τέλεια νταμιτζάνα κάτω από ένα τόσο άσχημο πλαστικό ??!!! Ούτε το χρώμα δεν το σώζει!!! Πάντως, μπράβο για την επιλογή σου!!! Εξαιρετική η πρώτη ανάρτηση της χρονιάς και φανταστικές οι φώτο και η διακόσμηση!!! Πολλά φιλιά !!! Και καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πιθανότατα Ιωάννα μου για πρακτικούς λόγους μεταφοράς. Που να φανταζοντουσαν οι καημένοι πως μια μουρλή θα την ήθελε για βάζο;;; Χεχεχε χεχεχε Καλό βράδυ και φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  20. Μια νέα, σούπερ όμορφη, χρήση σε ένα αντικείμενο που ομολογουμένως δεν θα κοίταζα σε βάθος, αδιάφορη θα μου περνούσε η νταμιτζάνα με το πλαστικό της γύρω.
    Και καλή χρονιά επίσης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως με το πλαστικό ούτε εγώ θα την ήθελα στο σπίτι :))

      Διαγραφή
  21. Καλή Χρονιά Δημητρούλα μου!! Εντάξει τόσο ωραίο είναι αυτό που κρύβεται από την πλαστικούρα;;; τρέχω να αγοράσω νταμιτζάνα !!!! Πολλά πολλά φιλιά ! Σου εύχομαι το 2016 να έχετε υγεία, όρεξη για δημιουργία και μόνο χαρές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες;;; Ούτε αυτοί που τις πωλούσαν το πίστευαν όταν την είδαν. Φιλιά πολλά Αθήνα μου.

      Διαγραφή
  22. Καλή Χρονιά σου εύχομαι ξανά αγαπημένη μου Δήμητρα. Το άσυλο όπως πάντα υπέροχο!!! Αυτή η μεγάλη ντιβα η παρεξηγημένη νταμιτζανα απλά κάνει τη διαφορά !!! Είναι τέλεια!!!! Πολλά φιλιά από μένα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ντίβα εε; Δεν έχεις και άδικο. Με τέτοια ομορφιά, με τέτοιες καμπύλες χεχε Καλό βράδυ :**

      Διαγραφή
  23. Καλή Χρονιά Δήμητρα και καλή επιστροφή ελπίζω! Πανέμορφη η νταμιτζάνα και τόσο οικονομική επιλογή!
    Well done πραγματικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως, πολύ οικονομική Κατερίνα για ενα τέτοιο υπέροχο βάζο :) Καλό βράδυ.

      Διαγραφή
  24. καλησπέρα,
    θα μπορούσατε να μου πείτε που θα μπορούσα να βρω τέτοιες νταμιτζάνες;
    Σας ευχαριστώ πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα. Εγώ την βρήκα σε παντοπωλείο με εργαλεία, καθαριστικά κτλ αλλά αν κάνετε μία αναζήτηση για ντζαμιντζάνες θα βρείτε πολλά μέρη όπου πωλούνται.

      Διαγραφή
  25. Δεν θα μπορούσα να φανταστώ Δήμητρα ότι η νταμιτζάνα θα έδειχνε τόσο όμορφα!! Είναι τέλεια και δείχνει απίθανη δίπλα σε όλα τα υπόλοιπα πανέμορφα διακοσμητικά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις