ένα κλουβί Άνοιξη


Με τον Μάρτιο προ των πυλών και τον καιρό να εξακολουθεί τις περιέργειές του, είπα να το πάρω απόφαση: χειμώνας για φέτος γιοκ! Όχι πως ήρθε και ποτέ! Όχι πως χαρήκαμε κρύες μέρες! Αλλά σταματώ να γκρινιάζω και να πηγαίνω κόντρα...στον καιρό και φέρνω νότες Άνοιξης στο Άσυλο. Και τι νότες. Πολλές κι όλες από ψεύτικα, πλαστικά λουλούδια!


Ω ναι! Έγραψα "πλαστικά λουλούδια". Ναι, ναι! Αυτή τη διακοσμητική αμαρτία που εξορκίζουν όλες οι ανά τον κόσμο ντεκορατρίς και ντεκορατέσσερις, για να μην πω και πέντε! Με λίγο όμως λευκό χρώμα σε σπρέι, όλα μπορούν να πάρουν μία δεύτερη ευκαιρία! Ιδού η απόδειξη:


Για καλή μου τύχη, το [πρώην] 1 Ευρώ κατάστημα της πόλης, είχε διάφορα ξεπουπουλιασμένα από τα κλαδιά τους άνθη στην εκπληκτική τιμή των 10 λεπτών, έτσι το καλαθάκι γέμισε με διάφορα λέλουδα, σε διάφορα χρώματα. Η κιτσαρία σε όλο της το μεγαλείο ένα πράμα και με τον Γεώργιο κλασσικά να απορεί γιατί έφερα στο Άσυλο μία σακούλα από δαύτα. Ένα μπουκαλάκι λευκό χρώμα μετά όμως, όλος αυτός ο χρωματιστός πονοκέφαλος, ήρθε και ηρέμησε, δίνοντας την θέση του σε παστέλ λουλουδάκια. Μεταξύ μας, θα έπαιρνε ένα κιβώτιο χρώμα σε σπρέι για να γίνουν εντελώς άσπρα, αλλά, ούτως ή αλλιώς, δεν ήταν αυτό το ζητούμενο!

Με τα νέα μου παστέλ λουλούδια στο χέρι, σειρά είχε η τοποθέτηση. Και τι καλύτερο από ένα παλιό κλουβί, με βίνταζ αναφορές και μαύρο στο χρώμα; 



Με κίνδυνο τόσο στραμπουλίγματος του καρπού μου όσο και σπασίματος του κλουβιού, ένα ένα τα λέλουδα πήραν την θέση τους μέσα από την στενή πορτούλα κι ένα κλουβί Άνοιξη βρήκε τη δική του θέση στην κονσόλα της εισόδου!




Δεν δείχνει υπέροχο; Θα δίνατε μία ευκαιρία τώρα στα ψεύτικα λουλούδια;

Καλό Σαββατοκύριακο!

Σχόλια

  1. Τρίβω τα μάτια μου και εξακολουθώ να βλέπω πλαστικά λουλούδια, τα ξανατρίβω κι ακόμα μου αρέσει αυτό που βλέπω -και πολύ μάλιστα!
    Ωραίο καλωσόρισμα στην ανοιξη αλλά και στους επισκέπτες σας!
    Καλό ΣΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα, ω ναι, φτηνά πλαστικά λουλούδια σε δράση Νίκη! Χαίρομαι που σού άρεσε η μίνι μεταμόρφωση. Καλό μας μήνα :)

      Διαγραφή
  2. Πανέμορφα! Φυσικά και θα τους έδινα ευκαιρία.. βασικά τα πλαστικά λουλούδια κυκλοφορούν σε διάφορες ποιότητες. Τα ακριβά λοιπόν είναι χάρμα οφθαλμών και τα χαίρεσαι όλο το χρόνο. Υπάρχουν και τα φθηνά που όντως είναι δράμα.. Αυτά που επέλεξες όμως δεν έχουν να ζηλέψουν τίποτα.. συνδυάστηκαν άψογα !!!! Μου άρεσαν πολύ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ απόλυτα Ίριδά μου! Υπάρχουν ψεύτικα, με την ανάλογη τιμή βέβαια, που δύσκολα τα ξεχωρίζεις από τα αληθινά. Αυτά εδώ όμως δεν ήταν τέτοια ;) Τουλάχιστον μεταμορφώθηκαν και βρήκαν την θέση τους στο κλουβί! Καλό μήνα και φιλιά πολλά :*

      Διαγραφή
  3. Έχω και εγω αρκετά λέλουδα,όπως το λες χαρακτηριστικά Δήμητρα μου...μόνο το κλουβί λείπει....όσο για το σπρέυ;αρκετά στο σπίτι.καλό σ/κο και φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι σίγουρη Μαρία μου πως θα βρεις και το κλουβί αλλά και τον κατάλληλο συνδυασμό και θα ετοιμάσεις μία ανοιξιάτικη πινελιά χάρμα οφθαλμών! Καλό μήνα να έχουμε. Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  4. Δήμητρα έγιναν τέλεια!!!Φοβερή ιδέα να δώσουμε μια μεγάλη ευκαιρία στα πλαστικά λουλούδια!!!Καλό Σαββατοκύριακο σου εύχομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σού άρεσαν! Και ναι, είναι ότι πρέπει για τα φτηνά πλαστικά λουλούδια. Καλό μήνα :)

      Διαγραφή
  5. Ε,έχω κι εγώ από δαύτα το ομολογώ...ειδικά τα καλής ποιότητας είναι ωραία και για τις γλάστρες στο μπαλκόνι το χειμώνα.Όλοι ρωτούν τι κάνω κι έχω πάντα ανθισμένες γλάστρες, χεχεχεχε. Καλό σαββατοκύριακο!



    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άλλο τα καλής ποιότητας φιλενάδα κι άλλο αυτά από το 1 Ευρώ κατάστημα!!!Καλό μήνα να έχουμε. Φιλιά :*

      Διαγραφή
  6. πολυ τελιαα ιδεαααα και ανοιξιατικη πινελιαα για το σπιτι μας!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. τελειααα!!! τι υπεροχα που εγιναν τα λουλουδια σου!! Φοβερη ιδεα με το κλουβι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σίγουρα Ελπίδα μου είναι πολύ καλύτερα από όταν τα πήρα! Καλό μας μήνα :))

      Διαγραφή
  8. Η αλήθεια είναι οτι ψιλό ανατριχιάζω στην θέα τους αλλά το μέσα σ αυτό το υπέροχο κλουβί είναι απίθανα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα, ανατριχιάζεις εε;; Δεν απορώ! Καλό μήνα :)

      Διαγραφή
  9. Αν έπαιρνα εγώ και χρησιμοποιούσα πλαστικά λουλούδια στη διακόσμηση,θα ήταν απλά πλαστικά λουλούδια,όμως εσύ Δήμητρα ότι πιάσεις στα χέρια σου το μεταμορφώνεις σε στυλάτο διακοσμητικό!!!Υπέροχο το ανοιξιάτικο κλουβί σου!!!Καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με λίγο σπρέι Ιωάννα, πολλά μπορούν να αλλάξουν. Ακόμα και τα φτηνά και κιτς πλαστικά λουλούδια! Καλό μήνα να έχουμε :))

      Διαγραφή
  10. Δήμητρα δεν μπορείς να φανταστείς πόσο χάρηκα όταν είδα αυτό το άρθρο στο diy a la greek! είναι υπέροχη κατασκευή και μόλις με έκανες να μετανίωσω για όλα τα πλαστικά λουλούδια που έβαλα την μάνα μου να πετάξει απο το πατρικό μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαρίστησή μου Μάχη και δεν θα είναι το μόνο! Συγχαρητήρια για αυτό το νέο σας εγχείρημα!! Όσο για τα λουλούδια, τώρα θα το έχεις υπόψη αν ξαναπέσουν στα χέρια σου κάποια ψεύτικα ;) Καλό μήνα!

      Διαγραφή
  11. Και το γεγονός ότι εσύ πασάλειψες με σπρέι κάποια λουλούδια που θεωρείς κιτς και τα έβαλες σε ένα κλουβί μέσα που κάθε άλλο παρά άνοιξη θυμίζει, μάλλον φέρνει σε Halloween, σε κάνει λιγότερο κιτς από τους υπόλοιπους που έτσι χαρακτηρίζεις; Γιατί χαρακτηρίζεις έτσι μια μεγάλη μερίδα ανθρώπων που χρησιμοποιούν ψεύτικα λουλούδια. Δεδομένου ότι το γούστο είναι έννοια υποκειμενική και το κακό γούστο από μόνο του δεν είναι μομφή γι αυτόν που στερείται γούστου και δεδομένου ότι το καλό γούστο δεν είναι έμφυτη ικανότητα αλλά αποκτάται με την αγωγή, την παιδεία και τη συνήθεια, τότε το κακό γούστο γίνεται Κιτς όταν συνοδεύεται με το ψέμα και όταν κάποιος φανερά άσχετος άνθρωπος με το αισθητικό γεγονός, επιμένει να έχει στενές σχέσεις με την τέχνη προσπαθώντας να την πλασάρει ως τέχνη.
    Και ο νοών νοείτο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπως η ανωνυμία σού δίνει το θάρρος- θράσος να εκφράσεις την κριτική σου, έτσι κι εμένα, αυτό το ιστολόγιο μού δίνει το βήμα να εκφράσω την άποψή μου. Αν εσύ θεωρείς τα φτηνά, πλαστικά λουλούδια υπέροχα με 'γεια σου, με χαρά σου. Εγώ τα βρίσκω κιτς και δεν θα ζητήσω την άδεια κανενός για να τα αναφέρω έτσι στο ιστολόγιο μου.
      Αν δεν σού αρέσει η αισθητική μου, αντί να εκνευρίζεσαι σε επίπεδα που τα σημεία στίξης, το συντακτικό και ο ειρμός σου να χάνονται, υπάρχει και το μαγικό Χ κουμπάκι στην πάνω δεξιά γωνία του προγράμματος περιήγησης. Τόσο απλά!

      Διαγραφή
  12. δεν το χω με τα πλαστικα λουλουδια...αν και μερικα μπορει να ειναι σχεδον σαν αληθινα! μου αρεσε ομως πολυ η ιδεα σου και το αποτελεσμα ειναι τοσο ανοιξιατικο!!!! ειναι ταλεντο τελικα να αξιοποιεις ακομα και το απλο πραγμα και ειδικα αν δεν ειναι τελικα του γουστου σου και να το μεταμορφωνεις σε κατι ακρως χρηστικο! ευγε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα γιατί φιλενάδα δεν το έχεις;;; Χαχαχαχαχα Χαίρομαι που σού άρεσε γιατί σε λίγο θα ξεχάσουμε κι αυτά που ξέραμε Ζηνάκι! Καλό μήνα να έχουμε. Φιλιά :*

      Διαγραφή
  13. Οχι μη μου το χαλας... μπορει να κανει λιγο κρυακι τον Μαρτη ;)

    Ωραια τα λελουδα!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμ δεν στο χαλάω εγώ Μπιούτι, ο χειμώνας μάς το χαλάσε γενικότερα φέτος!
      Καλό μήνα!

      Διαγραφή
    2. Καλα που επεσαν δυο-τρις νιφαδες την πρωτοχρονιά στην Αθηνα και χαρηκα λιγακι!

      Διαγραφή
  14. Πολύ μου αρέσει η ιδέα διακόσμησης της κονσόλας σας με το κλουβί! Κι εγώ ευελπιστώ σε λίγο κρύο τον Μάρτιο! Καλό μήνα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από το σχόλιό σου και στου Μαρτίου το αυτί, αν και κρίνοντας από την σημερινή μέρα, δεν το βλέπω....
      Όπως και να έχει, καλό μας μήνα :)

      Διαγραφή
  15. Αν και δεν συμπαθώ τα ψεύτικα,ο τρόπος που τα παρουσίασες Δημητρά μου είναι εξαιρετικός!!Πραγματικά η Άνοιξη σε κλουβί!Καλό μήνα^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σού άρεσε Λίλια! Καλό μήνα να έχουμε. Φιλιά :*

      Διαγραφή
  16. Εμένα με έπεισες!! Και ναι τα είδα με άλλο μάτι! Πόσο μου άρεσε η αντίθεση του μαύρου, σιδερένιου, "σκληρού" κλουβιού, με τα παστέλ, ρομαντικά λουλούδια δεν περιγράφετε!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χαίρομαι Ελένη μου γιατί εμπιστεύομαι πολύ το γούστο σου. Όσο για την αντίθεση, 1000% μαζί σου :D
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  17. Πανέμορφο καί υπέροχα διακοσμημένο τό Ανοιξίατικο κλουβί, Δημητρούλα μου!!
    Καταπληκτική η ιδέα σου!!Καλό καί χαρούμενο μήνα!!Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Δήμητρα μου! Νομίζω πως είναι ένα όμορφος χαιρετισμός στην φύση και στο σπίτι γενικότερα :) Φιλιά!

      Διαγραφή
  18. Πόσο πιο όμορφα έγιναν τωρα που είναι παστελ? Καταπληκτικό το αποτέλεσμα αν και δεν περίμενα κάτι λιγότερο από σενα! Καλό σου μήνα Δήμητρα, καλή άνοιξη! (αν και ξέρω ότι κι εσύ όπως κι εγω προτιμάς λίγο παραπάνω το χειμώνα ε?)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς έτσι Ντίνα. Μερικές φορές η έλλειψη έντασης είναι για το καλύτερο. Όσο για τον χειμώνα, ο Μάρτιος φαίνεται να ξύπνησε λίγο αλλά μετρημένες οι μέρες του... Πολλές καλημέρες :)

      Διαγραφή
  19. Τελικά με το οτιδήποτε μπορείς να φτιάξεις ομορφιές! Και μόλις άρχισα να αναθεωρώ για τα πλαστικά λουλούδια (που μεταξύ μας όταν τα βλέπω βγάζω άφθες). Γι'αυτό τα σπρέι με τα παστέλ χρώματα είναι τα αγαπημένα μου, μεταμορφώνουν στην κυριολεξία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Διάθεση να υπάρχει Χριστίνα κι όλα γίνονται :)) Μαζί σου πάντως για τα φθηνά πλαστικά λουλούδια! Ευτυχώς που υπάρχουν τα σπρέι και οι μεταμορφώσεις είναι παιχνιδάκι. Την καλημέρα μου.

      Διαγραφή
  20. Χαχαχα εγώ πάλι έχω αρκετά πλαστικά λουλούδια μιας και τα αληθινά φυτά δεν αντέχουν στα χέρια μου! Έχω black thumb που λέμε! Μου φαίνεται θα τα βάλω και σε γλάστρες όπως η Αλέκα! Παρόλ' αυτά βρίσκω ενδιαφέρον το πέρασμα με το σπρέι και το τελικό αποτέλεσμα που δημιουργήθηκε! Χαράς το κουράγιο σου να τα στήσεις από το μικρό πορτάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Black thumb;Χαχαχαχα τόσο άσχημα Κατερινάκι;;; Δεν μπορεί, κάτι θα επιβιώνει!!!
      Όσο για το πορτάκι, ξαναπές το! Είναι πολύ εκνευριστικό αλλά νομίζω άξιζε!

      Διαγραφή
  21. Πολύ όμορφο Δήμητρα! Απλό, έξυπνο και φρέσκο!
    Πανέμορφα και όσα ετοιμάζεις για το καταστηματάκι σου στο etsy!

    Φιλιά πολλά! Καλό ΣΚ, σχεδόν ήρθε :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ωωω, ναι με αυτό τον τρόπο τα πλαστικά λουλούδια αξίζει να τα βάλουμε στη διακόσμησή μας! Υπέροχο αποτέλεσμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σού άρεσε Ελευθερία! Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  23. Τι όμορφη ανοιξιάτικη ανάρτηση, Δήμητρά μου!!! Αν και με τα πλαστικά δεν τα πάω καλά, τα χρώματα που διάλεξες και ο τρόπος που διακόσμησες το κλουβί είναι τέλειος!!! Αξίζουν σίγουρα μια δεύτερη ευκαιρία!!! Καλό σου απόγευμα!!! Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επειδή ούτε εγώ τα πάω καλά Ιωάννα μου, είπα να τα αλλάξω ;)) Χαίρομαι που σού άρεσε το αποτέλεσμα. Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  24. Εγώ γενικά τα πάω καλά με ότι έχει σχήμα λουλουδιού. Είναι υπέροχο. Θα μπορούσε να στολίσει το μπαλκόνι μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις