DIY δαντελωτά κεριά


Προσποιούμαι πως η τελευταία μου ανάρτηση ήταν μερικές μόνο μέρες πριν και περνάω κατευθείαν στο ψητό! Και το σημερινό diy έχει λίγο "ψήσιμο" καθώς σήμερα αποφάσισα να δοκιμάσω μία ιδέα που είχα τις προάλλες και να φτιάξω δαντελωτά κεριά με τα χεράκια μου. Ας δούμε πως και το πόρισμα περί επιτυχίας ή μη, δικό σας!


Πάμε όμως στα υλικά


Όσο πιο χοντρή η δαντέλα, τόσο καλύτερα, ενώ υποψιάζομαι πως τα αποτελέσματα θα είναι ακόμα πιο όμορφα σε ένα σκουρόχρωμο ή τουλάχιστον χρωματιστό κερί. 


Τα βήματα είναι απλά: κόβουμε ένα κομμάτι δαντέλας σε μήκος όσο χρειάζεται για να τυλίξουμε το κερί, στερεώνουμε με ταινία κι αρχίζουμε να ζεσταίνουμε την επιφάνεια του κεριού με το σεσουάρ (1). Δουλεύουμε τμηματικά και πιέζουμε την δαντέλα να εισχωρήσει ελαφρά στην επιφάνεια του κεριού (2).  Αφήνουμε να τελειώσει κι έτοιμο!


Δυστυχώς  αυτή τη φορά οι φωτογραφίες αδικούν το αποτέλεσμα καθώς η μηχανή πείσμωσε και δεν ήθελε με τίποτα να "πιάσει" τις λεπτομέρειες αλλά νομίζω πως τουλάχιστον από τα κοντυνά καταλαβαίνετε το αποτέλεσμα.





Και με τα υπέροχα άνθη της αμυγδαλιάς, θα σάς ευχηθώ καλό Σαββατοκύριακο. Ειλικρινά ελπίζω να ξαναμπώ σε κανονικούς ρυθμούς και να τα λέμε πιο συχνά!


Πως σάς φάνηκαν το δαντελωτό αυτό diy; Θα το δοκιμάζατε;

Την καλημέρα μου.

Σχόλια

  1. Πολύ όμορφα!Δεν το είχα σκεφτεί, έχω ντύσει κεριά με δαντέλες αρκετές φορές!Ariadnefrom,Greece!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κράτα το για την επόμενη φορά Αριάδνη μου :)

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σού άρεσε Ειρήνη :) Καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  3. Ετσι καναμε και τη χαρτοπετσέτα και φυλλα από αποξηραμένα λουλούδια, ποτέ όμως δε μου πέρασε από το μυαλό ότι μπορεί να γίνει το ίδιο με τη δαντέλα! Πολυ όμορφο αποτέλεσμα!
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι ακριβώς το ίδιο καθώς δεν ενσωματώνεις την δαντέλα αλλά αν έχει κάνει αυτό με την χαρτοπετσέτα και τα λουλούδια, τότε δεν θα σου φανεί δύσκολο καθώς ξέρεις πόσο πρέπει να ζεσταθεί η επιφάνεια του κεριού :)) Καλή εβδομάδα Νίκη!

      Διαγραφή
  4. Είναι γιατί είναι άσπρο πάνω σε άσπρο.. αν το κερί ήταν πιο σκούρο σε χρώμα τότε η φωτογραφία θα απέδιδε με μεγαλύτερη πιστότητα το αποτέλεσμα, παρ' όλα αυτά είναι μια πολύ έξυπνη ιδέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχώς Τζίνα, αν και το σκέφτηκα, δεν είχα χρωματιστά κεριά. Τουλάχιστον κάπως φαίνεται στα κοντυνά. Ίσως κάποια στιγμή κάνω ένα v2 με σκουρόχρωμα κεριά :) Καλή μας εβδομάδα!

      Διαγραφή
  5. Είναι σαν ανάγλυφα!!!!Πολύ όμορο το αποτέλεσμα!!!!Φιλιά,Δήμητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς κορίτσια! Χαίρομαι που σάς άρεσαν. Φιλιά πολλά :**

      Διαγραφή
  6. Είναι πολύ απλη διαδικασία αλλα αν δεν την έχεις δει που να την ξέρεις και εσύ μας την έδωσες Δημητρα μου με απλα βηματα σαν αναγλυφο εγινε το κερι αν και δεν φαινεται καλα ολοκληρο.. στα κοντινα διακρίνεται το σχέδιο.. να περνας ομορφα .. φιλακιαααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν ήταν σκουρόχρωμο το κερί, όπως λέει και η Τζίνα παραπάνω, θα φαινόταν πολύ καλύτερα! Τουλάχιστον όπως λες στα κοντυνά διακρίνεται οπότε κάτι είναι κι αυτό :) Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  7. Ναι βρε Δήμητρα να μπεις σε κανονικούς ρυθμούς, γιατί μας έλειψες!!!Υπέροχη η ιδέα με την δαντέλα,κάνει τοκερί κομψό,αρχοντικό και ρομαντικό!!!Καλό υπόλοιπο Σαββατοκύριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάτι τέτοια σχόλια είναι Ιωάννα που μού δίνουν τη διάθεση να συνεχίσω!!! Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ :D
      Φιλιά και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  8. Πάρα πολύ ωραια ...και είμαι σίγουρη που είναι ακόμα πιο ωραια από κοντά ....
    καλο Σαββατοκυριακο ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από κοντά φαίνεται πολύ καλύτερα το ανάγλυφο :) Καλή εβδομάδα να έχουμε!

      Διαγραφή
  9. Απλό και έξυπνο Δήμητρα!!!! Το πόρισμα λέει "επιτυχία"!! Ειδικά στην τρίτη φωτό από το τέλος φαίνεται καθαρό πόσο όμορφο είναι το αποτέλεσμα! Μπράβο Δήμητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που λέει επιτυχία Άρη παρόλο που στις μακρυνές φωτογραφίες δεν φαίνεται καλά το ανάγλυφο! Καλή εβδομάδα να έχουμε :)

      Διαγραφή
  10. Είναι μια λεπτομέρεια η δαντέλα που χαρίζει παντού όπου κι αν προστεθεί τη χάρη της.Αυτή τη φορά νομίζω πως κατάφερες να μεταμορφώσεις απλά κεριά σε υπέροχα διακοσμητικά στοιχεία.Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για πολλές πολλές δαντέλες φιλενάδα, όπως ξέρεις, δεν είμαι! Αλλά σε τέτοιες μικρές δόσεις είναι καλοδεχούμενες :) Φιλιά!

      Διαγραφή
  11. Υπέροχη ιδέα και το αποτέλεσμα πολύ φινετσάτο!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ. Χαίρομαι που σού άρεσε! Καλή εβδομάδα :)

      Διαγραφή
  12. Μου αρέσουν πολυ!
    Μαλιστα βρηκα χοντρα κερια σε λευκο χρωμα στο ΙΚΕΑ και προσπαθουσα να σκεφτω πως να τα διακοσμησω.
    Δεν ηθελα ομως να κολλησω/κοτσαρω μπιχλιμπιδια αλλα να κανω κατι διαφορετικό.
    Θα προσπαθησω να αντιγραψω την ιδέα σου ;)

    Καλο βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα, αν σου πω πως η έμπνευση ήταν από κάτι ανάγλυφα κεριά που είδα στο site του ΙΚΕΑ;;;
      Καλές δημιουργίες :)

      Διαγραφή
  13. Ωραία ιδέα Δήμητρα!Δεν πειράζει που δεν φαίνονται οι λεπτομέρειες!Μπορώ να φανταστώ πως είναι!Καλή εβδομάδα^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα πρέπει κάποια στιγμή Λίλια μάλλον να τα ξανακάνω σε σκούρα κεριά! Φιλιά & καλό μήνα :)

      Διαγραφή
  14. Όμορφη ιδέα Δήμητρα! Θα τη δοκιμάσω Και εγώ! Φιλιααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Μάχη! Καλό μήνα να έχουμε!

      Διαγραφή
  16. υπεροχα εγιναν!!!! θα το δοκιμασω :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σού άρεσαν Ζηνάκι! Φιλιά :*

      Διαγραφή
  17. Πολύ όμορφη ιδέα! Σίγουρα σε πιο σκουρόχρωμα κεριά θα αναδεικνύονταν καλύτερα οι λεπτομέρειες. Είναι το λευκό που δε βοηθάει.
    Ασπασία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ απόλυτα Ασπασία! Χαίρομαι πάντως που σού άρεσε η ιδέα :) Καλό μήνα να έχουμε.

      Διαγραφή
  18. Θα το εφάρμοσω σύντομα αφού έχω την δαντέλα, το μόνο που λείπει είναι τα κεριά όπως τα δικά σου...τόσο απλή και πολύ όμορφη ιδέα Δήμητρα μου,όσο για τις φωτό σου εγώ τις βρίσκω πολύ καλές... Μια γλυκιά καλησπέρα και φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλύτερα να πάρεις πιο σκουρόχρωμα κεριά Μαρία μου για να φαίνεται καλύτερα το ανάγλυφο! Σ' ευχαριστώ για τα πάντα καλά σου λόγια. Καλό μας μήνα :**

      Διαγραφή
  19. Νομίζω πως αν τα ειχές ζωγραφίσει μετά το ανάγλυφο θα αναδεικνυόταν καλύτερα. Αλλά η ιδέα ήταν πολύ καλή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λες;;; Δεν το σκέφτηκα Μαράκι! Καλό μας μήνα :*

      Διαγραφή
  20. Πολύ ωραίο και ευκολο! Ασφαλως και θα το δοκιμασω. Σε ευχαριστουμε πολύ για την ιδεα Δημητρα μου!
    Καλό απόγευμα!
    Σε φιλώ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαρίστησή μου Αριάδνη μου! Καλό μας μήνα και φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  21. Φοβερό και τόσο εύκολο !!! Και το αποτέλεσμα τέλειο !!! Μπράβο Δήμητρα!!! Κι αυτή την φορά μοιράστηκες μαζί μας μια υπέροχη ιδέα!!! Πολλά φιλιά!!! Καλό σου βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι μόνο να φαίνονταν καλύτερα το αποτέλεσμα Ιωάννα μου! Καλό μήνα να έχουμε :*

      Διαγραφή
  22. Μπράβο Δήμητρα τέλεια ιδέα. Μου αρέσουν τα κεριά με ανάγλυφα σχέδια.. είναι σικ και καθόλου φορτωμένα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ απόλυτα Ίριδα! Έχουν το κάτι τις που όμως δεν σε κουράζει. Καλό μήνα :*

      Διαγραφή
  23. Πολύ όμορφα γίνανε Δήμητρα αν και νομίζω ότι θα τους άφηνα όλη τη δαντέλα επάνω χιχιχι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα, είναι κι αυτό ένα diy Κατερίνα! Και με καλής ποιότητας κεριά, δεν νομίζω να υπάρχει πρόβλημα. Καλό μήνα :)

      Διαγραφή
  24. Yπέροχη η ιδέα σου Δημητρούλα μου!!!!!Πολύ όμορφο το αποτέλεσμα!!
    Μού αρέσει πολύ τό ανάγλυφο πού σχηματίζεται επάνω στό κερί!
    Θά τό δοκιμασω!Καλό βράδυ!!Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι όντως όμορφα με ανάγλυφα σχέδια Δήμητρα μου! Χαίρομαι που σού άρεσε η ιδέα! Φιλιά πολλά και καλό μήνα!

      Διαγραφή
  25. Θα προσποιηθώ κι εγώ οτι έχει περάσει μια βδομάδα απο το τελευταίο μου σχόλιο στο Άσυλο και θα συνεχίσω. Καλόοοοο!!! Όντως η φωτογραφίες το αδικούν γιατί το ανάγλυφο του δεν φαίνεται πολύ αλλά είμαι σίγουρη οτι δείχνει φανταστικό! Έχω πολλά κεριά που τα χω βαρεθεί και στο σπίτι της Λεύτως το πετσετάκι πάει σύννεφο οπότε καταλαβαίνεις τι έχει να συμβεί! Προσποιούμαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Θα προσποιηθώ κι εγώ οτι έχει περάσει μια βδομάδα απο το τελευταίο μου σχόλιο στο Άσυλο και θα συνεχίσω. Καλόοοοο!!! Όντως η φωτογραφίες το αδικούν γιατί το ανάγλυφο του δεν φαίνεται πολύ αλλά είμαι σίγουρη οτι δείχνει φανταστικό! Έχω πολλά κεριά που τα χω βαρεθεί και στο σπίτι της Λεύτως το πετσετάκι πάει σύννεφο οπότε καταλαβαίνεις τι έχει να συμβεί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα, που θα πάει Σοφία θα οργανωθούμε τελικά!!!! Και σε βρίσκω έτοιμη για τα ανάγλυφα κεριά! Καλές δημιουργίες και καλό μήνα :)

      Διαγραφή
  27. Εγινε πάρα πολύ όμορφο και φαίνεται πολύ εύκολο στην κατασκευή!! Υπέροχη η ιδέα σου Δήμητρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Εντάξει!!! Εντυπωσιάστηκα!!! Μου παρέες πάρα πολύ ακόμη και στο λευκό κερί !!! Πολύ ρομαντικό πολυ ανάλαφρο πολύ σικ!!!! Τέλεια ιδέα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Εξαιρετικά όμορφο και κομψό! Δεν το έχω δοκιμάσει, σήμερα μόλις έκανα μια προσπάθεια επάνω σε κερί με ριζόψαρτό και σίδερο ρούχων... το αποτέλεσμα δεν ήταν όπως περίμενα αλλά θα το σουλουπώσω και θα σας το δείξω! Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Πολυ ομορφο !!!!Μηπως να δοκιμαζαμε να τονισουμε τα περιγραμματα με λεπτο πινελακι και χρυση η ασημι χρωμα ;;;; οχι ολα ,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Σε σκουρα κερια θα ηταν καλυτερο πιστευω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις