Μίνι κήπος σε κούπα


Δύο δέματα, μπόλικο ροζ και μία μεγάλη κούπα οι πρωταγωνιστές της σημερινής ανάρτησης. Ή αν το προτιμάτε διαφορετικά: κυρίως τι γίνεται όταν μία υπέροχη κούπα φτάνει στα χέρια σου αλλά εσύ δεν πίνεις ζεστά ροφήματα; 


Πριν πάω όμως στην κούπα, θα ξεκινήσω με ένα ροζουλί και πιο συγκεκριμένα το δωράκι της Μάρθας από το Martha is Blogging για το Secret Santa 2015 της Ζήνας από το Ef Zin.  Ένα μικρό σημειωματάριο, με το αγαπημένο ελαφάκι στο κέντρο και φυσικά σε απαλό ροζ χρώμα. Το σημειωματάριο συνοδεύονταν κι από ένα μπρελόκ-αθλητικό παπούτσι, το οποίο όμως πλέον βρίσκεται στα χέρια μίας 10χρονης ανηψιάς μου, η οποία και δεν σήκωνε κι αντιρρήσεις επι αυτού. Σ' ευχαριστώ πολύ Μάρθα για τα δωράκια σου και την σκέψη να στείλεις κάτι στο χρώμα που φλερτάρω το τελευταίο διάστημα! 


Και συνεχίζω με το επόμενο δέμα, το οποίο μάλιστα ήταν και απρόσμενο και μόνο όταν το πήρα στα χέρια μου έμαθα την αποστολέα, που δεν ήταν άλλη από την φιλενάδα μου την Αλέκα από το Aleka Craftaholic. Ένα δέμα που είχε τα ξεβαμμένα με χλωρίνη κουκουνάρια που εγώ δεν κατάφερα να φτιάξω, αλλά και diy πλεκτά βελανίδια!


Και κάτω από τα παραπάνω καλούδια, τυλιγμένη μία υπέροχα μεγάλη κούπα, σε μεντί χρώμα και ντυμένη με πλεκτό σε ροζουλί. Κι εδώ φτάνουμε στην ερώτηση του προλόγου: Τι γίνεται όταν έχεις στα χέρια σου μία υπέροχη κούπα αλλά εσύ δεν πίνεις ζεστά ροφήματα;;; Πολλά μπορείτε να μού πείτε. Εγώ πάντως επέλεξα ένα μίνι κήπο σε κούπα. 


Λίγο χαλίκι, λίγο χώμα και λίγα παχύφυτα και σε χρόνο dt έτοιμη η κούπα  για το τραπεζάκι του σαλονιού!



Και κάπως έτσι το καθιστικό αποκτά όλο και περισσότερες ροζουλί πινελιές!


Πως σάς φαίνεται; Δεν θα ήταν κρίμα να έμενε τέτοια ομορφιά κρυμμένη στο ντουλάπι;

Την καλημέρα μου.

57 σχόλια:

  1. Δεν πίνεις ζεστά ροφήματα;; Η ιδέα σου με τα παχύφυτα είναι πολύ όμορφη. Το τραπεζάκι σου έχει γίνει εξαιρετικό!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι, δεν πίνω... το ξέρω είμαι μοναδική! χεχχεχε Σ' ευχαριστώ πολύ :)

      Διαγραφή
  2. Καλό μήνα Δήμητρα μου!!! Α τα χαρείς τα δωράκια σου.. το σημειωματάριο μου έκλεψε την καρδιά μπορώ να πω .. αλλά και η κούπα με τα παχυφυτα είναι θαύμα.. Όλα πανέμορφα!!! Τα φιλιά μου ♡♡♡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Ίριδά μου, σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια. Φιλιά πολλά :*

      Διαγραφή
  3. Πανέμορφα όλα!Το έχω κάνει κι εγώ με κούπες που πάλιωσαν, τσάκισαν σ'ενα σημείο, είναι γεμάτες με παχύφυτα, τα μόνα φυτά που επιβιώνουν στα χέρια μου!AriadnefromGreece!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να πει κανείς για τα παχύφυτα Αριάδνη! Είναι από τα αγαπημένα μου φυτά! Φιλιά:*

      Διαγραφή
  4. Τα παχυφυτα είναι αγαπημένα γιατί είναι ολιγαρκή και προσαρμόζονται εύκολα. Αυτή η εκδοχή του μίνι κήπου είναι εξαιρετική ιδέα για να αξιοποιηθεί αυτή η υπέροχη κούπα!
    Τέλεια όλα τα δωράκια, έρχονται και δένουν μεταξύ τους, πραγμα που σημαίνει ότι αυτοί που τα στέλνουν ψάχνουν και νοιάζονται!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς Νίκη μου!! Και αυτό ισχύει και για εσένα με το υπέροχο δώρο σου που έχει πάρει την θέση του!!! :*

      Διαγραφή
  5. Τέλεια ιδέα Δήμητρα! Θα ήταν πολύ κρίμα να την κλείσεις στο ντουλάπι τόσο όμορφη κούπα! Αλλά και το σημειωματάριο είναι φανταστικό! Πολλά φιλιαααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ απόλυτα. Εξάλλου πάντα ψάχνω τρόπους να βάλω "πράσινο" στο τραπεζάκι του σαλονιού. Φιλιά :*

      Διαγραφή
  6. Αχ είναι τέλειο! Θέλω να αρχίσω κ εγώ να βάζω κακτακια στο σαλόνι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να βάλεις. Τα παχύφυτα είναι πραγματικά χάρμα οφθαλμών :))

      Διαγραφή
  7. Και βέβαια ειναι κριμα να κρυβετε κατι τοσο ομορφο και εσύ το εδωσες μαι θεση να φανεί.. να χαιερσαι τα δωρακια σου Δήμητρα μου.. να περνας ομορφα φιλακιααα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ. Να 'σαι καλά! Φιλιά :*

      Διαγραφή
  8. Kαλησπέρα Δημητρούλα μου!!!Πολύ όμορφα τά δωράκια πού έλαβες από τίς φίλες σου!!
    Μού αρέσει πολύ τό ρόζ σημειωματάριο!Σκέτη γλύκα!!Αλλά καί ο μικρός κήπος..φανταστικός!!!
    Καλό μήνα!!Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι όλα πράγματι πολύ χαριτωμένα και με σκέψη Δήμητρα μου! Καλή εβδομάδα να έχουμε. Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  9. Τι όμορφο Δήμητρα! Ένας κήπος μες στο ποτήρι μας ;) Υπέροχο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήταν κρίμα να μην την αξιοποιήσω Άρη :) Καλή μας εβδομάδα!

      Διαγραφή
  10. Καλό μήνα. Πολύ ομορφη ιδέα να αξιοποιήσεις κάτι που δεν χρησιμοποιεις και που αλλιως θα πήγαινε χαμένο σε μία τόσο ομορφη κατασκευή. αλλά και τα δωράκια καταπληκτικά. Πολλά φιλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό ακριβώς σκέφτηκα κι εγώ :)) Σ' ευχαριστώ πολύ. Καλή εβδομάδα και πολλά φιλιά :*

      Διαγραφή
  11. Χαίρομαι που το έκανες γλαστράκι!!!Κι εγώ για τέτοιο σκοπό σου το έστειλα, γι'αυτό και η ροζ πινελιά στο μεντί αγαπημένο σου χρώμα..Τα παχύφυτα δε καθώς και το σημειωματάριο ''τα σπάνε''.Καλορίζικα τα δωράκια σου.Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χίλια ευχαριστώ φιλενάδα. Και η κούπα αλλά και όλα τα υπόλοιπα καλούδια σου είναι υπέροχα! Πολλά φιλιά :*

      Διαγραφή
  12. Δήμητρα, καλορίζικα τα δωράκια σου! Τα αξιοποιησες και τα ανέδειξες όπως τους άξιζε. Τέλεια τα παχυφυτα που έβαλες. Πολλά φιλιά. Νίκη
    Προ ημερών σε σκεφτόμασταν για αυτό που είχαμε πει να κανονίσουμε. Δυστυχώς μας πρόλαβαν οι ιώσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω να ξεμπερδέψατε με τις ιώσεις Νίκη μου ( τις περάσε κι εμείς πριν λίγο καιρό) και να είστε έτοιμοι για Μπατζαβάλη!!!! ;)) Φιλιά :*

      Διαγραφή
  13. (Εγώ πάλι πίνω κυρίως ζεστά ροφήματα!)Τέλεια η κούπα και πολύ ωραία η ιδέα για τη μεταμόρφωση της σε mini κήπο.Όλο και αυξάνονται οι πινελιές του ροζ,οι ανοιξιάτικες πινελιές στο χειμωνιάτικο σκηνικό!Μεγιά τα δώρα σου Δήμητρα!!!Καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ξέρω πως είναι αναποδιά μου Ιωάννα αλλά τι να κάνω;;; Δεν τα πάω με τίποτα. Ακόμα και κρυωμένη και πάλι δεν τα αντέχω... Όσο για το ροζ, ναι καλά κρατεί και βρίσκω συνεχώς μικρούς τρόπους να το προσθέτω στο Άσυλο! Καλή εβδομάδα :*

      Διαγραφή
  14. Καλημέρα Δήμητρα!
    Τι τέλεια ιδέα! Να γίνει μια κούπα γλαστράκι! Λατρέυω το αποτέλεσμα και το πόσο έχουν ταιριάξει τα χρώματα.
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Ελένη, χαίρομαι πολύ που σού άρεσε :)) Καλή εβδομάδα :*

      Διαγραφή
  15. Πανέμορφα όλα, όλα, όλα! Και το γενικότερο σύνολο στο τραπεζάκι, όνειρο! Καλημέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Ανναστέλλα μου, χαίρομαι που εγκρίνεις :D

      Διαγραφή
  16. υπέροχη ιδέα, είναι ιδανικό για το γραφείο μου, υπόσχομαι να φτιάξω κι εγώ ένα <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως και στο γραφείο θα δείχνει τέλεια ένας τέτοιος μίνι κήπος :))

      Διαγραφή
  17. Αυτα ειναι! Η κουπα και το πουλοβερακι της υπεροχα, η ενσωματωση δε στο χωρο σου, απλα αξιεπαινη! Ρε παιδι μου αυτο ειναι το ζητουμενο! Να μην μπαινουν τα πραγματα στις αποθηκες, να μην γεμιζουμε με υλη, αλλα να δημιουργουμε! Σας παω και τις δυο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό ξαναπές το φιλενάδα κι έχω κάτι συρτάρια γεμάτα... ύλη αζήτητη που δεν την βλέπω να επιβιώνει ακόμα για πολύ καιρό!!!! Φιλιά :*

      Διαγραφή
  18. Φανταστική έγινε η κούπα!! Με το καλό να την χαρείς στο deco σου!! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Αθηνά μου. Χαίρομαι πολύ που σού άρεσε. Φιλιά πολλά :*

      Διαγραφή
  19. Τέλεια ιδέα!!! Θα το κάνω σίγουρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το κάνεις, πάντα είναι χαρά να βλέπεις φυτά και λουλούδια :D

      Διαγραφή
  20. Καταρχάς να χαίρεσαι τα δωράκια σου. Την κούπα την αξιοποίησες στο έπαρκο κι έτσι δε θα κρυφτεί τέτοια ομορφιά! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Μαράκι! Θα ήταν κρίμα να την κρύψω. Καλή μας εβδομάδα :*

      Διαγραφή
  21. Να τα χαρείς τα δωράκια σου Δήμητρα!
    Πάντως η αλήθεια είναι ότι μας έκανες να δούμε το παρεξηγημένο ροζάκι με άλλο μάτι! Ωραία η κούπα που έγινε γλάστρα, ήρθε για να δώσει μια ακόμη διακριτική ροζ πινελιά στο σύνολο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Ελευθερία! Όλα είναι θέμα αντίληψης, ακόμα και το παρεξηγημένο ροζ και πολύ χαίρομαι που το βλέπουν κι άλλοι όπως εγώ :)) Καλή εβδομάδα να έχουμε!

      Διαγραφή
  22. Τέλεια ιδέα και τι όμορφα δωράκια ... !!! Μπράβο στα κορίτσια!!! Περιττό να σου πω πόσο τέλεια τα συνδύασες όλα μαζί, Δήμητρα μου!!! Είναι υπέροχα και αυτά και οι φώτο!!! Πολλά φιλιά !!! Καλή σου βδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Ιωάννα μου. Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια. Καλή εβδομάδα και φιλιά πολλά :*

      Διαγραφή
  23. Πολύ όμορφα τα δωράκια σου Δήμητρα! Είμαι σίγουρη ότι τα χαίρεσαι δεόντως! Έχω μαγευτεί με τα πλεκτά βελανίδια της Αλέκας! Είναι πανέμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπως ξέρεις Κατερίνα τα χέρια της Αλέκας κάνουν θαύματα και τα βελανίδια δεν είναι εξαίρεση! Καλή εβδομάδα να έχουμε :)

      Διαγραφή
  24. Πολυ πρωτότυπη ιδέα! Εγω δεν θα την έκανα ποτέ μιας και σε αυτή την κούπα μπορείς να απολαύσεις έναν τεράστιο καφέ χαχα αλλά πολύ ζηλεύω το σκηνικό που έφτιαξες με όλα αυτα τα καλούδια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχα, να υποθέσω πως πίνεις ζεστά ροφήματα Ντίνα! Σ' ευχαριστώ πολύ :) Καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  25. Πόσο μίνι είναι που χώρεσαν σε ενα φλυτζάνι!!!!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. α. το φλυτζάνι είναι φλυτζανάρα χεχεχεχε και β. έχω πάντα μωρά παχύφυτα από τις μεγάλες γλάστρες ;)

      Διαγραφή
  26. Υπέροχα τα δωρα Δήμητρα μου,τα πλεχτούλια είναι τέλεια,και όλο το σύνολο της διακόσμησης με πολύ ζεστασιά...φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Μαρία μου, χαίρομαι πολύ που σού άρεσε το σύνολο. Φιλιά και καλή εβδομάδα :*

      Διαγραφή
  27. Πολύ όμορφα τα παχύφυτα σου και μέσα σε κούπα!Και το ροζ τους πάει πολύ!
    Φιλιά Δήμητρα!
    Μαργαρίτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα στα γεράματα Μαργαρίτα είπα να βάλω τα ροζουλιά μου χαχαχαχαχαχα
      Καλή εβδομάδα να έχουμε. Φιλιά :*

      Διαγραφή
  28. Δήμητρα θα ξεκινήσω πρώτα από την κούπα με το πολύ όμορφο πλεκτό που με ξετρέλανε! Και βέβαια θα ήταν κρίμα να είναι κρυμμένη σε ντουλάπι. Δείχνει τέλεια στο σαλόνι με τα μικροσκοπικά παχύφυτα! Απίθανα και τα κουκουνάρια μαζί με τα πλεκτά βελανίδια αλλά και το σημειωματάριο με το χαριτωμένο ελαφάκι! Να χαίρεσαι όλα τα δωράκια σου! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή