Μάρμαρο & χαλκός


Τι γίνεται όταν συνδυάζεις το μάρμαρο με τον χαλκό; Έχεις ένα πανεύκολο και σικ diy για τη διακόσμηση του τοίχου.

Πρόσφατα ήρθαν στα χέρια μου δύο υλικά τα οποία λάτρεψα: το αυτοκόλλητο μάρμαρο και η αυτοκόλλητη ταινία χαλκού. Δεν θα μπορούσα λοιπόν παρά να σκεφτώ έναν τρόπο να τα συνδυάσω και να ετοιμάσω σε μόλις 10 λεπτά μία άκρως σικ διακόσμηση τοίχου. 

Αν δούμε τι θα χρειαστούμε:
Κορνίζα με τζάμι, αυτοκόλλητο μάρμαρο, αυτοκόλλητη ταινία χαλκού, χάρακα και ψαλίδι. 


Το αυτοκόλλητο μάρμαρο μπορείτε να το βρείτε σε καταστήματα με είδη μαστορέματος, ενώ την αυτοκόλλητη ταινία χαλκού σε μαγαζιά με είδη χόμπυ και ειδικότερα βιτρώ. Η όλη διαδικασία ειλικρινά δεν μού πήρε πάνω από δέκα λεπτά και το καλύτερο; Και τα δύο υλικά δεν είναι καθόλου δύστροπα και επιτρέπουν, αν γίνει λάθος, τις διορθώσεις.  

Όσο για τα βήματα, αν και νομίζω πως μπορείτε να τα μαντέψετε, έχουν ως εξής: 


Καλύπτουμε την πλάτη της κορνίζας με το αυτοκόλλητο μάρμαρο


Κόβουμε την ταινία χαλκού στα κομμάτια που θα χρειαστούμε για την λέξη που έχουμε επιλέξει και με τον χάρακα βρίσκουμε το κέντρο του γυαλιού. Ξεκινάμε να κολλάμε την ταινία από το κεντρικό γράμμα της λέξης μας.


Όπου χρειάζεται, χρησιμοποιούμε τον χάρακα για να ευθυγραμίσουμε τα κομμάτια της ταινίας. Έτοιμο!



Το τζάμι ενισχύει τη γυαλάδα του αυτοκόλλητου μαρμάρου, δίνοντας πραγματικά την εντύπωση αληθινής πέτρας, ενώ η ταινία χαλκού φαίνεται σαν ροζ χρυσός όταν την χτυπά το φως!


Ένα πανεύκολο και  πολύ οικονομικό diy, με δύο από τα πιο trendy φινιρίσματα αυτό το διάστημα. Πως σάς φαίνεται;  Θα το δοκιμάζατε;

Την καλημέρα μου


40 σχόλια:

  1. Πολύ ωραια ιδέα Δημητρα, συγχαρητηρια!
    Καλή συνέχεια στη μέρα μας.
    Σε φιλώ γλυκά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Αριάδνη! Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου :*

      Διαγραφή
  2. Μόνο θα την δοκίμαζα; Αν δεν ήταν Κυριακή θα έτρεχα να βρώ την ταινία χαλκού, από το άλλο έχω μπόλικο.Πολύ μοδάτο το diy σου.Και είχα κάποιες ιδέες να δουλέψω με το ξύλο αυτόν τον καιρό... με το χαλκό μου έδωσες έμπνευση .Ευχαριστώ, φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωω ανυπομονώ να δω τι έχεις σκεφτεί να δημιουργήσεις και πάλι Αλεκάκι! Χαίρομαι πάντως που σού άρεσε. Φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Ελένη, ευχαριστώ πολύ. Την καλημέρα μου :*

      Διαγραφή
  4. Πολυ ομορφη ιδεα. Θέλει μεγάλη προσοχη και μέτρημα στην τοποθέτηση των γραμμάτων για να βγει τόσο ομορφο αποτελεσμα σαν το δικό σου. Θα το δοκιμάσω σίγουρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το πρώτο κεντρικό γράμμα είναι που θέλει λίγο προσοχή, μετά τα υπόλοιπα είναι εύκολα :)
      Καλές δημιουργίες!

      Διαγραφή
  5. Πολυ ομορφη ιδεα. Θέλει μεγάλη προσοχη και μέτρημα στην τοποθέτηση των γραμμάτων για να βγει τόσο ομορφο αποτελεσμα σαν το δικό σου. Θα το δοκιμάσω σίγουρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αλλη μια υπεροχη κατασκευη Χριστινα μου.Εισαι θυσαυρος ιδεων για κατασκευες με απλα υλικα που δεν απαιτουν χρονο και ειναι τελεια για μια σικατη διακοσμησση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σού άρεσε Χρυσόσκονη :D Την καλημέρα μου

      Υ.Γ. Δήμητρα ;)

      Διαγραφή
  7. πανεμορφη η κορνίζα σου Χριστινα μου!! Υπεροχη και απλη!! φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα, μάλλον επηρεάστηκες από την Χρυσόσκονη, Ελπίδα ;)
      Σ' ευχαριστώ πολύ. Την καλημέρα μου :*

      Διαγραφή
  8. Ούτε κάν ήξερα οτι υπάρχει τανία χαλκού! Συνεχίζεις να με μορφώνεις Δήμητρα! Όσο για το αυτοκόλλητο μάρμαρο σε ψήνει οτι είναι real! Πολύ εντυπωσιακό και νομίζω οτι θα πειραματιστώ και με τα δύο υλικά! Τις καλησπέρες μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ από άλλον την έμαθα Σοφία ;) Όσο για το μάρμαρο, βοηθάει πολύ το γυαλί μπροστά!
      Καλές δημιουργίες και φιλιά!

      Διαγραφή
  9. Ούτε εγώ ήξερα πως υπάρχει ταινία χαλκού! Καταπληκτική!
    Βέβαια μου άρεσε πολύ που ακόμα και την αντανάκλαση σου την πέρασες στη φωτογραφία με στυλ και χιούμορ.
    Ωραίο post και ωραία κατασκευή :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλοι μαζί μαθαίνουμε Άρη!
      Όσο για την αντανάκλαση, αφού είχα λάβει κάθε -άκομψη- στάση και δεν έβλεπα χαϊρι, είπα στο τέλος να αποδεχτώ πως θα φαίνεται και η αφεντιά μου ;)

      Διαγραφή
  10. Κάθε φορά με εντυπωσιάζεις με τις απλές αλλά μοναδικές σου ιδέες !! Δεν γνώριζα τίποτα για τα δυο αυτά υλικά και ευχαριστούμε για το μοίρασμα'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''11 Να είσαι καλά Δήμητρα και καλή σου εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Νικόλ για τα καλά σου λόγια! Χαίρομαι που σού άρεσαν :D Φιλιά!

      Διαγραφή
  11. Ευτυχώς τώρα στην αγορά βρίσκεις τα πάντα και φυσικά με την διάθεση, τον χρόνο και την φαντασία συνθέτεις ωραίες δημιουργίες όπως το καλοσόρισμα που έκανες Δήμητρα μου....το βρίσκω απλά τέλειο.Πολλά φιλάκια και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως, υπάρχουν πλέον τόσα υλικά που διάθεση, χρόνος και χρήμα να υπάρχει!! Την καλημέρα μου Μαρία μου :*

      Διαγραφή
  12. Το αυτοκόλλητο μάρμαρο,το έχω βάλει και εγώ στο μάτι Δήμητρα!!Ενώ το αποτέλεσμα συνδυασμένο με το χαλκό έχει ένα πολύ όμορφο,με πινελιές πολυτέλειας αποτέλεσμα!!!Καλή εβδομάδα Δήμητρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ Ιωάννα σχεδόν το τελείωσα το ρολό και κρίμα τελικά που δεν πήρα αυτό με τα περισσότερα μέτρα!!!
      Την καλημέρα μου & καλή εβδομάδα :)

      Διαγραφή
  13. Τόσο απλά και οικονομικά και το καδράκι έγινε απλώς υπέροχο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Ελευθερία, χαίρομαι που σού άρεσε. Καλημέρα!

      Διαγραφή
  14. Πρωτότυπη ιδέα που πολύ μου άρεσε Δήμητρα! Λόγω άνοιξης μου μπαίνουν ιδέες για νέες διακοσμητικές πινελιές και μου φαίνεται θα τιμήσω την ιδέα σου! Φιλιάαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να την τιμήσεις, να την τιμήσεις. Εξάλλου μπορεί να γίνει σε τόσα σχέδια και φράσεις ;)
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  15. υπεροχο!!!!!! πραγματικα τοσο απλο και τοσο πανεμορφο!!!!
    καλε...αυτο την ταπετσαρια την πηρα και εγω, αλλα για αλλο λογο! χαχαχαχα μαλλον θα τη βαλω και σε κορνιζα λεμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί το πήρες εσύ Ζηνάκι; Τι καλό ετοιμάζεις πάλι;;;;;
      Αν είχα και ρολόι τοίχου, θα το έβαζα ακόμα κι εκεί!

      Διαγραφή
  16. Τελευταια εχω κολλήσει με τον χαλκο σαν διακοσμητικο στοιχείο... με μαρμαρο η απόλυτη σικαρία!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι να μην κολλήσεις;; Ειδικά αν είναι φρεσκογυαλισμένος, δείχνει σαν ροζ χρυσό ;)

      Διαγραφή
  17. Με τόσο λευκό μάρμαρο που έχει το σπίτι που είμαστε τώρα δεν ξέρω αν θα άντεχα άλλο, αλλά πιστεύω ότι με το χαλκό είναι τέλειος συνδυασμός! Well done!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχα τυχερούλα!!!! Εμείς πάλι δεν έχουμε στο Άσυλο και για αυτό το λιγουρεύομαι τόσο ;)

      Διαγραφή
  18. Σαν πραγματικό μάρμαρο!!Ωραίος συνδυασμός και δεν θα τον σκεφτόμουν εύκολα. Εύγε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Λίλια, χαίρομαι που σού άρεσε! Πολλές καλημέρες :)

      Διαγραφή
  19. Εξαιρετική κι ενδιαφέρουσα ιδέα, Δήμητρα!
    Καλό μήνα, καλή δύναμη.
    Χαίρομαι που σε ανακάλυψα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να ΄σαι καλά Σεβάχ! Ευχαριστώ για την επίσκεψη & το σχόλιο. Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  20. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. απο ποιο μαγαζι προμυθευτηκατε εσεις το αυτοκολλητο μαρμαρο? γιατι εχω ψαξει παντου και δεν μπορω να βρω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα. Από το Πράκτικερ το πήρα. Καλές δημιουργίες :)

      Διαγραφή