Η αλεπού, το γεώδιο & οι επιθυμίες


Όσοι παρακολουθείτε το διαδικτυακό Άσυλο για ένα διάστημα, θα έχετε καταλάβει πως βαριέμαι εύκολα την ίδια διακόσμηση. Αν αγόραζα όσα μου γυάλιζαν με την πρώτη ματιά σίγουρα θα χρειαζόμουν άλλο οικονομικό περιβάλλον, τελείως διαφορετικό τραπεζικό λογαριασμό και σίγουρα μία αποθήκη αρκετών τετραγωνικών για να τα χώνω όποτε τα βαριόμουν. Ακριβώς όμως εξαιτίας αυτών των λόγων, έχω βρει και το φίλτρο για αγορές που ξέρω πως θα αγαπώ για πολύ, πολύ καιρό. Ακόμα κι αν μού πάρει 2+ χρόνια για να βρω ακριβώς αυτό που θέλω!


Η αγάπη μου για τους αχάτες και τα γεώδια είναι δηλωμένη και ήταν Μάρτιος του 2014 όταν είχα δημοσιεύσει την σχετική ανάρτηση Κοσμήματα για το σπίτι.  


Πλέον όμως, μαζί με τα δύο μικρότερα κρυσταλλάκια μου, απέκτησα κι ένα μεγάλο κομμάτι που, τουλάχιστον στα δικά μου μάτια, είναι σκέτη απόλαυση να χαζεύεις! 




Ακόμα πιο πίσω και συγκεκριμένα τον Ιανούαριο του 2014, είχα γράψει για το πόσο θα ήθελα ένα μπρούτζινο διακοσμητικό για το τραπεζάκι του σαλονιού, στην ανάρτηση Κάτι παλιακό, κάτι χρηστικό & κάτι όμορφο. Μού πήρε 25 σχεδόν μήνες για να ανακαλύψω αυτή την πανέμορφη vintage ορειχάλκινη αλεπού σε δημοπρασία στο Ebay! 




Ενώ είναι ήδη έτοιμη η λίστα επιθυμιών για τις επόμενες αγορές, με κάποια από τα παρακάτω αντικείμενα να βρίσκονται καιρό τώρα στο μυαλό μου!



Πως σάς φαίνονται; Εσείς έχετε βάλει κάτι στο μάτι τελευταία;

Την καλημέρα μου



29 σχόλια:

  1. Δημητρουλα έσκισες πάλι! η αλεπού σου απίστευτη...κ πολύ κούκλα δείχνει κ πονηρουλα η μου φαίνεται? !τι να πω για το γεωδιο...no comment! Εννοειται πως εσυ ξέρεις το λόγο...Τώρα ποιες οι επιθυμίες μου? να σου πω μια αλεπού ίδια? ας πω μια παρόμοια! Σε φιλώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ φιλενάδα! Η αλεπού νομίζω πως βρήκε το σπίτι της χεχεχε Φιλιά :*

      Διαγραφή
  2. Άσε Δήμητρα,αν με αφήσεις στα zara home συνήθως θέλω να τα πάρω όλα,για αυτό και αποφεύγω να πηγαίνω.Μόνο στις εκπτωσείς πηγαίνω και αγοράζω μικροπράγματα,να ξεγιελιέμαι.Η αλεπουδίτσα σου είναι μια γλύκα,καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα Zara Home τα γλυκοκοίταζα πολύ, μα πάρα πολύ, από το διαδίκτυο καθώς δεν υπάρχουν στην περιοχή αλλά από κοντά σε μία επίσκεψη στην Αθήνα δεν κατάφεραν να με δελεάσουν. Ευτυχώς δηλ.! Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  3. plaka moy kaneiw? den kanv allh doyleia...olo sto mati bazv teleytaia!!! η αλεπου ειναι καταπληκτικη!!!! αλλα κ αυτη κ ο αχατης δε θα εβρισκαν θεση μεσα στο σπιτι, αλλα μαλλον σε κανενα κεφαλι.... οποτε αστα αυτα στην ακρη για μενα!

    Καλοριζικα λοιπον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχα οφθαλμόλουτρα κι εσύ φιλενάδα;;; Πόλεμο θα παίζατε βρε συ; Υπερβολές, μια χαρά ήρεμα παιδάκια έχεις :D Φιλιά!

      Διαγραφή
  4. Με γεια τα καινούρια αποκτήματα!! Σιγουρα είναι πραγματα με χαρακτήρα και δε θα τα βαρεθείς ευκολα.
    Επιθυμίες υπάρχουν πολλές αλλά... το diy σώζει λίγο την κατασταση και πάμε παρακάτω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό για το diy ξαναπές το Νίκη! Αλλά όπως και να το κάνεις, κάποια πράγματα, ειδικά αν τα έχεις στο μάτι καιρό, αξίζουν την αγορά :) Σ' ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  5. Και η αλεπού αλλά και το κουάρτζ είναι πανέμορφα!AriadnefromGreece!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Αριάδνη. Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  6. Μεγειά σου Δήμητρα! Έχει όμως άλλη αξία όταν θα βρεις αυτό το τέλειο κομμάτι ακριβώς όπως το έχεις φανταστεί! Εύχομαι και στα επόμενα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς Κατερίνα! Δίνει άλλη αξία να ψάχνεις για κάτι καιρό. Δεν είναι απλώς μία αγορά αλλά περισσότερο επένδυση! Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  7. Αν έχω βάλει κατή στο μάτι ,μια λίστα ολόκληρο !!! πολύ ωραια η αλεπού !!!
    καλή συνεχεία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα ολόκληρη λίστα;; Εύχομαι να αποκτήσεις όσα έχεις καταγράψει :D Καλημέρα!

      Διαγραφή
  8. Άσε, εγώ κάθε μέρα κοιτάω στο ebay και κάθε σ/κ πάω στο μοναστηράκι! Και όλο και κάτι παίρνω :-)
    Ωραία είναι η αλεπου! Αλλά αυτό που μου φαίνεται τέλειο είναι το τεράριουμ, που μας έχεις ξανά δείξει και παρατηρώ και τώρα στη φωτό. Είναι τόσο τέλειο! Πιστεύω το Anthropologie πρέπει να σε ανακαλύψει επειγόντως και συνεργαστεί μαζί σου, έχεις πολλά να τους προσφέρεις! Μπράβο Δήμητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν ήμουν Αθήνα Άρη κι εγώ μάλλον κάθε Κυριακή Μοναστηράκι θα ήμουν!!!! Πάντως έχεις πετύχει απίστευτα κομμάτια ;) Όσο για το Anthropologie, τι να πω τώρα;;; (Διαβάζει κανείς από την εταιρεία;;;;; χεχεχεχεχε)
      Καλημέρα!

      Διαγραφή
  9. Καλημερα Δημητρα μου! Πολλά εχω βαλει στο ματι, αλλα δεν ξερω πόσα και αν θα παρω αχχαχαχα. Η αλεπουδιτσα ολα τα λεφτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλοι τα ίδια κάνουμε Αριάδνη μου! Απλώς κάποια καταφέρνουν και μπαίνουν στην μικρή λίστα ;) Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  10. Αχ βάζω συνεχώς στο μάτι πράγματα για το σπίτι, τα ίδια σκέφτομαι... Φανταστική η αλεπού την λάτρεψα ... Πολλά φιλιά Δημητρούλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμ, με τόσους πειρασμούς τριγύρω είναι να μην βάζεις πράγματα στο μάτι Αθηνούλα; Σ' ευχαριστώ πολύ. Φιλιά :**

      Διαγραφή
  11. Κάθε καινούργιο στοιχείο στο σπίτι,δίνει άλλο χαρακτήρα στο χώρο Δήμητρα μου.Πάντως μία αλεπού είναι ότι πρέπει...φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σιγά σιγά τον φέρνω τον χώρο στα μέτρα μου Μαρία, δεν μάς βιάζει και κανείς :)) Πολλά φιλιά.

      Διαγραφή
  12. εχεις απιστευτο γουστο...τι να λεμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άκρως υποκειμενικό αλλά σε ευχαριστώ πάρα πολύ :D

      Διαγραφή
  13. Σε καταλαβαινω... μακάρι να ειχα τα χρηματα για να μπρω να αλλαζω την διακοσμση του σπιτιού μου καθε 3 μηνες ;)

    Καλό weekend!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολυ μου αρέσει και το γεώδιο και η αλεπού! Εγω εχω βάλει στο ματι καινούρια ριχτάρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ριχτάρια1 Εγώ ακόμα είμαι με τα χειμερινά στον καναπέ και έξω καλοκαίριασε! Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  15. Μωρέ και εγώ όλο πράγματα ονειρεύομαι αλλά μένουν στο όνειρο!Η αλεπουδίτσα σούπερ!!Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή