Τρίτη, 12 Απριλίου 2016

DIY γεωμετρικό terrarium


Αν αγαπάτε τη γεωμετρική διακόσμηση, τα αερόφυτα κι έχετε 6 ευρώ & κανά δυο ώρες στη διάθεσή σας, τότε αυτή η ανάρτηση είναι για εσάς καθώς σήμερα φτιάχνουμε ένα diy γεωμετρικό terrarium!



Καιρό τώρα τα χάζευα στο διαδίκτυο, έβλεπα και διάβαζα tutorials και μόλις απέκτησα τα αερόφυτά μου, πήρα την απόφαση να δοκιμάσω να φτιάξω ένα με δικό μου σχέδιο και τεχνική. Το προσχέδιο το έχετε ήδη δει να φιγουράρει διακριτικά σε προηγούμενη ανάρτηση του Ασύλου αλλά και στο Instagram μου. 

Ας δούμε όμως τι θα χρειαστούμε!


Πιστόλι θερμοκολλας και μαύρη θερμοκολλα,  χαρτοταινία & γυαλί κομμένο σύμφωνα με αυτό το ανάπτυγμα. Για τα απαιτούμενα 9 τεμάχια γυαλιού, πάχους 4mm ο τζαμάς μού πήρε μόλις 5 ευρώ. Πολύ καλύτερα από το να παιδεύομαι να τα κόψω [κι αυτά και τα δάχτυλά μου] μόνη μου!

Τα βήματα, παρόλο που είναι μόλις 3, θα χρειαστούν κάποια ώρα, αλλά ειλικρινά νομίζω πως αξίζει. 


1. Ξεκινώντας με ένα πεντάγωνο για την βάση, ενώνουμε με χαρτοταινία, εσωτερικά κι εξωτερικά, τα υπόλοιπα πεντάγωνα περιμετρικά, πλην μίας πλευράς. Ενώνουμε και τους 3 ρόμβους με χαρτοταινία. Το ισοσκελές τραπέζιο κομμάτι είναι αυτό που θα ενωθεί τελευταίο.


2. Ενώνουμε το κάτω μέρος με το επάνω με χαρτοταινία, ξεκινώντας από τον κεντρικό ρόμβο. Βοηθάει πολύ αν έχετε ήδη κόψει κομμάτια χαρτοταινίας για αυτό το βήμα καθώς είναι και το πιο δύσκολο. Ενώνουμε και το τραπέζιο κομμάτι.


3. Αφαιρώντας την εξωτερική χαρτοταινία από μία μόνο πλευρά τη φορά αρχίζουμε να κολλάμε τα γυάλινα κομμάτια με την θερμοκολλα,. Μετά τις πρώτες 3-4 ενώσεις το όλο σχέδιο αρχίζει να αποκτά καλύτερη στατικότητα, δίνοντάς μας τη δυνατότητα να το γυρίζουμε όπως μάς βολεύει. Συνεχίζουμε έτσι κολλώντας όλες τις πλευρές.

Μετά από αρκετές δοκιμές, βρήκα πως ο καλύτερος τρόπος για μία πιο ομαλή εφαρμογή της κόλλας είναι να φέρνουμε την ένωση προς κόλληση σε κάθετη τοποθέτηση [να βοηθήσει και λίγο η βαρύτητα!], και, κρατώντας  το στόμιο του πιστολιού πολύ κοντά στο γυαλί, να τραβήξουμε μία συνεχή ευθεία γραμμή με σταθερή πίεση.   Η κόλλα θα βοηθήσει και στο να γεμίσουν τυχόν κενά από ελαφρώς λάθος κοπή των κομμάτιων.  Αν κάποια ένωση δεν σάς αρέσει, αφήστε την να κρυώσει τελείως, ανασηκώστε τη μία της άκρη και τραβήξτε, αφαιρείται σε ένα ολόκληρο κομμάτι.



Και τώρα, ώρα να μάθετε από τα δικά μου λάθη! Όπως είναι λογικό, το τζάμι μετά από όλη την παραπάνω διαδικασία θα έχει γεμίσει με δαχτυλιές. Τι πιο φυσιολογικό λοιπόν από το να πιάσει κάνεις το Άζαξ και να  λούσει ψεκάσει πλουσιοπάροχα εσωτερικά κι εξωτερικά το νέο του υπέροχο γεωμετρικό terrarium;;; Τίποτα θα μού πείτε εσείς. Όπως όμως αποδεικνύεται από την παραπάνω φωτογραφία, το Άζαξ, συρρίκωνσε την κόλλα με αποτέλεσμα τη Δήμητρα (αυτή είμαι εγώ!) να κοιτάζει το πρώην γεωμετρικό terrarium και νυν κομμάτια γυαλιού + σκελετός από κόλλα με τέτοια επίπεδα εκνευρισμού που κάθε αντίδραση ήταν....  ανύπαρκτη! Απλώς κάθησα και το κοίταζα, ανάβωντας ένα τσιγάρο και πίνοντας καφέ. Ακόμα και τώρα που το  σκέφτομαι ήταν τρομακτική αντίδραση κυριολεκτικά! 

Φτου κι από την αρχή λοιπον για μένα [κι ευτυχώς για το πείσμα μου διαφορετικά αυτή η ανάρτηση δεν θα γίνονταν και το αερόφυτό μου δεν θα είχε γεωμετρικό γυάλινο σπίτι], αλλά όχι και για εσάς καθώς αν ψεκάσετε ΤΟ ΠΑΝΙ και καθαρίσετε το terrarium δεν θα έχετε κανένα πρόβλημα. Το έμαθα το μάθημά μου!


Αν πάλι δεν σάς ενθουσιάζει η ιδέα του γυαλιού, μπορείτε να το φτιάξετε με ακριβώς το ίδιο στήσιμο, χρησιμοποιώντας όμως πλαστικό κι απλή κόλλα. Το φύλλο πλαστικού εγώ το είχα από μία φθηνή σπασμένη κορνίζα [που αντί για τζάμι είχε πλαστικό] και ήταν ότι έπρεπε για το δοκιμαστικό. Αντιγράφετε τα κομμάτια στο πλαστικό με ένα μαρκαδοράκι, τα κόβετε με κοπίδι, τα ενώνετε με χαρτοταινία και τα κολλάτε με απλή ρευστή κόλλα. Αν θέλετε, για έξτρα ομορφιά, περνάτε τις ενώσεις με αυτοκόλλητη χάλκινη ταινία, όπως έκανα εγώ, ή τις βάφετε με μαύρο χρώμα. 


Σίγουρα δεν είναι από τα ευκολότερα diy που έχω δοκιμάσει αλλά νομίζω πως αξίζει το παίδεμα, ειδικά για ένα τόσο όμορφο γεωμετρικό σχήμα που θυμίζει πρίσμα και με κόστος μόλις 6 ευρώ (γυαλί + 2 μασούρια μαύρης θερμοκολλας- το πιστόλι και την χαρτοταινία την είχα ήδη). Εννοείται πως την ίδα διαδικασία μπορείτε να ακολουθήσετε και με ένα ανάπτυγμα ενός πιο απλού σχεδίου. 



Πως σάς φαίνεται; Θα το δοκιμάζατε; 

Την καλημέρα μου

41 σχόλια:

  1. Δήμητρα είναι υπέροχο!!!Όμως παρόλες τις αναλυτικές σου οδηγίες,δύσκολο να επιχειρούσα να το φτιάξω,είναι δύσκολο για εμένα(Άσχετο,αλλά τι είναι τα αερόφυτα και δεν τα βάζουμε σε χώμα;)!Καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα αερόφυτα είναι επίφυτα που δεν μεγαλώνουν στο χώμα αλλά παίρνουν ότι χρειάζονται από τον αέρα. Θα κάνω σχετική ανάρτηση Ιωάννα! Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  2. Πολύ πρωτότυπη ιδέα! Ομολογώ γέλασα με το πάθημά/μάθημά σου! Θα προτιμήσω το πλαστικό αφού με δυο ζουζούνια στο σπίτι ποτέ δεν ξέρεις από που θα σου έρθει! Φιλιάαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ πάντως Σωτηρία ακόμα δεν γελάω κι ακόμα απορώ που κάθησα τελικά και το έφτιαξα από την αρχή! Το πλαστικό είναι σίγουρα πολύ πιο απλή υπόθεση. Φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Είναι υπέροχη ιδέα και τέλειο σχήμα! Με το γυαλί βέβαια έχω ένα φόβο. Αν μου πέσει στα χέρια κανένα κομμάτι σκληρό πλαστικό θα το τολμήσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι πως θέλει μία προσοχή μέχρι να στηθεί αλλά και με το πλαστικό γίνεται εξίσου όμορφο :) Την καλημέρα μου.

      Διαγραφή
  4. Είναι τόσο ωραίο να το βλέπεις, Δήμητρα μου,που με βάζεις σε σκέψεις... παρ'ολο που δεν τα πάω και τόσο καλά με τα κοψίματα. Ωστόσο όπου και αν το βάλεις κλέβει τις εντυπώσεις...pin pin...την καλησπέρα μου και πολλά φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είναι τόσο ωραίο να το βλέπεις, Δήμητρα μου,που με βάζεις σε σκέψεις... παρ'ολο που δεν τα πάω και τόσο καλά με τα κοψίματα. Ωστόσο όπου και αν το βάλεις κλέβει τις εντυπώσεις...pin pin...την καλησπέρα μου και πολλά φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Μαρία μου. Όσο για το κόψιμο, για αυτό κι εγώ ζήτησα από τζαμά να μου κόψει τα γυαλιά ;) Φιλιά πολλά και καλημέρα1

      Διαγραφή
  6. Είναι πολύ όμορφο Δήμητρα και πολύ πρωτότυπο.Τα αερόφυτα πρώτη μου φορά τα ακούω και τα βλέπω αλλά τελικά έχουν και αυτά την χάρη τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πραγματικά πολύ ιδιαίτερα φυτά Χρυσόσκονη! Κι εγώ πρώτη φορά πήρα και περιμένω να δω πως θα πάνε :) Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  7. Πολύ όμορφο και διαφορετικο!
    Αξίζει τον κόπο!!!
    ΝΑ ΧΑΡΕΊΣ τα αερόφυτά σου, σε σένα έμαθα αυτή τη λέξη, παλιότερα!
    Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ! Χαίρομαι που σού άρεσε. Την καλημέρα μου :*

      Διαγραφή
  8. Τέλεια έγιναν και τα δύο!!! Ευχαριστούμε για τα τιπς και το τουτόριαλ !! Πολλά φιλιά !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τελειο! Γεια στα χερακια σου Δημητρα! Εντυπωσιακο αποτελεσμα οπως παντα!!!! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια :D Καλημέρα!

      Διαγραφή
  10. Πολύ πολύ όμορφο μου αρέσει!Αερόφυτα έχει σε ανθοπωλεία?AriadnefromGreece!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ τα αγόρασα από e-shop στην πόλη σας Αριάδνη. Δεν έχω να δει να πωλούνται σε ανθοπωλεία.

      Διαγραφή
  11. Ειναι ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΑ ΤΕΛΕΙΟ (αν μπορει να ειπωθει κατι τετοιο) αλλα οχι δεν θα το δοκιμαζα... Χαχαχαχα

    Τι αποθεματα υπομονης εχεις βρε Δημητρα και δεν το ξερεις ουτε κι εσυ η ιδια;;; χαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα γιατί;;;; Το χειροτέρο που μπορεί να συμβεί, το είδες, συνέβη σε μένα χαχαχαχαχα
      Όσο για την υπομονή... όχι.. πείσμα λέγεται, γαϊδουρινό για την ακρίβεια!! Φιλιά!

      Διαγραφή
  12. Αν ξεκινούσα να το φτιάξω εγώ θα άρχιζα το κάπνισμα καθώς θα αναβα πολλα τσιγαρα βλέποντας το να καταστρέφεται!! Παρολα αυτα το ζήλεψα!! Ειναι θαυμάσιο!! Συγχαρητήρια ειλικρινά Δημητρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχαχα Το κακό σε μένα είχε γίνει από πριν αλλά αν είναι να θέσεις σε κίνδυνο την υγεία σου, δεν αξίζει βρε Νατάσα! Πολλές καλημέρες!

      Διαγραφή
  13. Μπράβο για την πρόταση!!! Φαίνεται εξαιρετικό κι επειδή μου αρέσουν οι κατασκευές νομίζω ότι θα το δοκίμαζα. Φιλάκια και καλή συνέχεια στις δημιουργίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Ευγενία, σε ευχαριστώ πολύ! Ελπίζω να το δοκιμάσεις γιατί αξίζει την όποια ταλαιπωρία :) Την καλημέρα μου.

      Διαγραφή
  14. Νομίζουμε ότι άξιζε τον κόπο,είναι υπέροχο,Δήμητρα,μας βάζεις σε σκέψεις!!!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ έτσι νομίζω κορίτσια. Ευχαριστώ πολύ. Φιλιά!

      Διαγραφή
  15. Βλέποντάς το κανείς θα νόμιζε ότι κοστίζει πολύ περισσότερο. Βέβαια αν υπολογίσεις τον κόπο ή τον εκνευρισμό και γενικά το χειροποίητο του θέματος τότε μιλάμε για κάτι με ανεκτίμητη αξία έτσι κι αλλιώς. Πολύ κομψό έγινε Δήμητρα, το τέλειο σπίτι για το αερόφυτό σου και η τέλεια διακοσμητική πινελιά στο χώρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα "κανονικά" κοστίζουν όντως πολύ περισσότερο Ελευθερία κι έχω ένα ακόμα σετ γυαλιά για να δοκιμάσω με καλάι, πιο πολύ για την εμπειρία βέβαια. Χαίρομαι πάντως που σού άρεσε και σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια :)

      Διαγραφή
  16. Ειναι πανεμορφο!
    Θέλω και γω να το κανω, αλλα μου φαινεται "βουνο" η κατασκευη :(
    Καλη συνέχεια στη μέρα μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορείς να κάνεις δοκιμαστικά το πλαστικό και θα δεις πως δεν είναι τόσο δύσκολο όσο φαντάζει :)
      Φιλιά πολλά Αριάδνη μου.

      Διαγραφή
  17. Είναι υπέροχο Δήμητρα, υπέροχο! Μου αρέσουν και τα δύο! Δεν καταλαβαίνεις ότι είναι κόλα, φαίνεται μεταλλικός σκελετός! Αξίζει τον κόπο και πραγματικά αν βρω χρόνο θα το τολμήσω!
    Καλημέρα και ευχές για ένα όμορφο Σ/Κ :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν το δοκιμάσεις θέλω φωτογραφίες Άρη καθώς είμαι σίγουρη πως θα το κάνεις πολύ καλύτερο!!!

      Διαγραφή
  18. Έχω πάθει πλάκα με το γυάλινο σπίτι του terranium! Είναι φανταστικό δεν έχω λόγια! Μπράβο και πάλι μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ πολύ Κατερίνα! Χαίρομαι πολύ που σού άρεσε :)

      Διαγραφή
  19. Εντυπωσιακό! Παρόλο που θα ομολογήσω οτι δεν έχω ιδέα τι είναι τα αερόφυτα (και περνιέμαι και για καλή κηπουρός τρομάρα μου) το terrarium σου το λάτρεψα! Μπράβο για μια ακόμη φορά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα κάνω ανάρτηση για τα αερόφυτα Σοφία καθώς έχω κι άλλο diy για αυτά! Σ' ευχαριστώ πολύ! Καλημέρα.

      Διαγραφή
  20. Επειδή τα φυτά δεν αντέχουν στα χέρια μου θα αρκεστώ στο να χαζεύω το δικό σου που είναι πράγματι πολύ εντυπωσιακό! Φιλάκια κορίτσι :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα είναι κι αυτό μία λύση Μαράκι! Κι εγώ πρώτη φορά έχω αερόφυτα και περιμένω να δω πως θα πάνε. Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  21. Κουράγιο κι υπομονή να το φτιάξεις από την αρχή!!!!!!!!!!!!!!!!
    Θαυμάζω και το αερόφυτο και την χειροποίητη κατασκευή σου.Όπως πάντα '' ζωγράφισες''.Φιλιάπολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γαϊδουρινό πείσμα φιλενάδα, πείσμα! Χαίρομαι πολύ που σού άρεσε. Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή