Τετάρτη, 20 Απριλίου 2016

Νέο παιχνιδάκι


Ποτέ δεν θεώρησα τον εαυτό μου "κοριτσίστικο κορίτσι" [girly girl που λένε και στο χωριό μου] αλλά ότι θα παθιαζόμουν και τόσο με ένα ηλεκτρικό εργαλειο, η αλήθεια έιναι πως δεν το περίμενα!


Τέτοιο το πάθος μου, που το νέο μου παιχνιδάκι στάθηκε ακόμα και μπροστά στον φακό της μηχανής για φωτογράφηση. 


Ο λόγος για μία επιτραπέζια ηλεκτρική σέγα που πλέον μού δίνει τη δυνατότητα να δημιουργώ σε σκληρά μασίφ ξύλα, όπως η δρυς.


Έχω ξαναπεί πως για μένα το μεγαλύτερο όφελος ενασχόλησης με το Etsy είναι η δοκιμή των ορίων μου. Τι μπορώ αλλά και τι δεν μπορώ να φτιάξω και η αγορά του συγκεκριμένου πραγματικά με έβαλε σε αχαρτογράφητα νερά! Κυριολεκτικά! Ειδικά αν αναλογιστεί κανείς πως ούτε συμβατική σέγα δεν έχω πιάσει στα χέρια μου.  


Γενικότερα όμως σε πολλά πράγματα έχω την λογική "πόσο δύσκολο μπορεί πια να είναι;;;" Και παρόλο που δεν είναι λίγες οι φορές που αυτή η λογική έχει οδηγήσει με μικροτραυματισμούς, τόσο στην προσωπική όσο και την επαγγελματική μου ζωή μού έχει δώσει πολλά!




Και στην μία εβδομάδα που έχω το νέο μου παιχνίδι, όπως μπορείτε να δείτε, δεν το έχω αφήσει παραπονεμένο σε κάποια γωνιά! Αντιθέτως σχεδόν καθημερινά, δοκιμάζω κι ένα νέο σχέδιο και καταστρώνω "σχέδια δράσης" στο μυαλό μου! 


Εξάλλου, κομμάτι αυτού που λέμε ζωή είναι και η εξέλιξη, έτσι δεν είναι;

Την καλημέρα μου



52 σχόλια:

  1. Τελικά όταν η φαντασία τρέχει η δημιουργία ακολουθεί και μάλιστα με τόσο καλαίσθητο αποτέλεσμα Δήμητρα μου...αλήθεια είσαι τόσο καλή σ'αυτά που κάνεις...ευγε για όλες σου τις προσπάθειες...φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να ΄σαι καλά Μαρία μου για τα πάντα ενθαρρυντικά σου λόγια! Σε ευχαριστώ πολύ πολύ. Φιλιά :*

      Διαγραφή
  2. Πολύ ζηλεύω που έχεις αυτό το μηχάνημα να ξέρεις, κλαψ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. 'Οταν ήσουν μικρή σου είχε πει κανείς ότι θα πας πολύ μπροστά; Για να του δείξεις που είσαι τώρα το λέω ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπααα... συνήθως με κοίταζαν απορημένοι όταν έλεγα πως θέλω να γίνω αστροναύτης χεχεχεχεχε Φιλιά!

      Διαγραφή
  4. Δεν εχω λόγια. Μου αρέσουν πολυ αυτα που εχεις φτιάξε μεχρι τώρα. Ειμαι σίγουρη οτι θα υπάρξει κ συνέχεια. Ειπναι εύκολη στη χρήση;; Πετάγονταιριονίδιαμπαντου;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι Ευαγγελία πως μπήκα με την μία στα βαθειά καθώς ούτε σέγα είχα ξαναχρησιμοποιήσει αλλά και διάλεξα ένα αρκετα σκληρό και συμπαγές ξύλο! Όπως βλέπεις πάντως, θέληση να υπάρχει κι όλα γίνονται. Όσο για τα ροκανίδια, όχι! Έχει υποδοχή από κάτω που την συνδέεις με την ηλεκτρική σκούπα (υπάρχει και ειδικό εξάρτημα προσαρμογής στην αγορά αλλά εγώ στερέωσα το στόμιο με λίγη ταινία) και τα ρουφάει όλα, χωρίς ακαταστασίες! Καλό ΣΚ :D

      Διαγραφή
  5. Καλορίζικο το νέο σου παιχνίδι Δήμητρα περιμένουμε τις καινούργιες σου δημιουργίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Χρυσόσκονή μου! Καλό Σαββατοκύριακο :)

      Διαγραφή
  6. Καλορίζικο το νέο σου απόκτημα και φαντάζομαι τι έχουμε να δούμε στη συνέχεια !!!
    Καλή δύναμη για τις νέες δημιουργίες !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να ΄σαι καλά Ράνια μου! Η αλήθεια είναι πως είναι εθιστικό!! Καλό Σαββατοκύριακο να έχουμε. Φιλιά :*

      Διαγραφή
  7. Εξέλιξη με μεγάλα, εντυπωσιακά βήματα!!! Μπραβο Δήμητρα, με γεια το καινούριο παιχνίδι, ευχομαι να έχεις πολλές ώρες δημιουργικές μαζί του!!!

    υγ: Χθες βρέθηκα σε γυναικοπαρέα καριτσίστικων κοριτσιών που κανονιζαν ραντευού για να φτιάξουν τα νυχια εν όψει Πάσχα. Ούτε καν με ρωτησαν, χα,χα! Μας πήραν χαμπάρι!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "ραντεβού" είναι βέβαια το σωστό...

      Διαγραφή
    2. Σ' ευχαριστώ πολύ Νίκη, σίγουρα θα συνεχιστεί η στένη σχέση μου με αυτό :)
      Χαχαχαχαχαχα, δεν πειράζει, εμείς τα αξιοποιούμε αλλιώς τα μανώ ;)

      Διαγραφή
  8. Με γεια το καινούργιο σου παιχνιδάκι Δήμητρα!!!Τι να πρωτοθαυμάσω,την κουκουβάγια,την Πουπού την πονηρή αλεπού(που λέει και ο Τριβιζάς),την φάλαινα ή το ντελικάτο πουλάκι...όλα είναι υπέροχα!!!Καλό βράδυ Δήμητρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να ΄σαι καλά Ιωάννα! Χαίρομαι πολύ που σού άρεσαν! Φιλιά & καλό Σαββατοκύριακο :)

      Διαγραφή
  9. Μα τι ωραίο καλά έκανες και το πήρες!AriadnefromGreece!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Με γεια!!! Κάτι μου λέει πως δεν είστε απλά φίλοι με το νέο σου παιχνίδι, αλλά κολληταρια!!! Σε καμαρώνω που δεν κάθεσαι μια στιγμή αλλά τεστάρεις συνέχεια τα θέλω σου!!!Ότι καλύτερο για σένα αλλά και για μας που χαιρόμαστε με την πρόοδο σου και τις όμορφες δημιουργίες σου Δήμητρα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πως με καταλαβαίνεις!! Κι οχι μόνο τα θέλω μου αλλά κυρίως τα όριά μου! Σ' ευχαριστώ πολύ Ίριδά μου για τα πάντα καλά σου λόγια!!! Καλό Σαββατοκύριακο και φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  11. Καλή μου φίλη, καλορίζικο! Εμπρός λοιπόν για μια νέα εποχή πειραμάτων. Ό,τι βλέπω να έχεις φτιάξει πάντως είναι πολύ όμορφο! Πρόσεχε και... ζήτα καμιά συμβουλή από κανένα μαραγκό. Εμείς πάντως έχουμε αρκετούς στην οικογένεια, αν ενδιαφέρεσαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Στέλλα!!! Δέχεται κανένας τους μαθητευόμενο βοηθό;;; :D

      Διαγραφή
  12. Τέλεια είναι όλα, αλλά πιο πολύ μου άρεσε, νομίζω το πουλάκι και η φάλαινα, που είναι καταπληκτικά! Καλορίζικο το Dremel, λοιπόν, και εις άλλα με υγεία (και μεράκι)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά, σ' ευχαριστώ πάρα πολύ Πελαγία!! Καλά να περνάς & καλό Σαββατοκύριακο :)

      Διαγραφή
  13. Δήμητρα καλορίζικο το παιχνίδι σου. Νομίζω πως περιορίζουν τόσο καιρό. Βέβαια η αλήθεια είναι ότι καλό εργαλείο το dremel αλλά στα χέρια σου θα πάρει φωτιά! Το έδειξα στον Παναγιώτη και σου μεταφέρω τα συγχαρητήριά του για την επιλογή. Πολλά φιλιά. Νίκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα, έχω ήδη σπάσει 3-4 σέγες αλλά πως αλλιώς θα μάθω;;;; χαχαχαχαχαχαχα
      Καλά, απέχω έτη φωτός από την μαεστρία του Παναγιώτη!
      Τα φιλιά μου και στους δυο σας!

      Διαγραφή
  14. Πολύ ωραίο το αποτέλεσμα και πολύ μου αρέσει που μας παρουσιάζεις κάθε φορά και μια διαφορετική τεχνική μέσα από αυτο το ιστολόγιο! Χρυσοχέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ! Μ'αρέσει να δοκιμάζω και να τεστάρω τον εαυτό μου, οπότε και το διαδικτυακό Άσυλο συμβαδίζει με τα καπρίτσια μου :) Καλό ΣΚ!

      Διαγραφή
  15. χαχαχαχα δεν ειχα καμια αμφιβολια για σενα κουκλα! οταν ερθεις Αθηνα, να βγούμε για καφε στα Practiker κιολας!!!! τελεια ολα τους. ειχα δει τη φαλαινα και ξετρελάθηκα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχαχα, άσε φιλενάδα... τις τελευταίες μέρες είμαι συχνός επισκέπτης σε μία εταιρεία υδραυλικών εξαρτημάτων της περιοχής!!!!! Φιλιά :*

      Διαγραφή
  16. Μεγιά σου Δήμητρα! Γίνονται τόσο όμορφα δημιουργήματα με αυτό το μηχάνημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Ελευθερία! Όντως, αν ξέρεις να το χειριστείς, φτιάχνεις απίθανα πράγματα.

      Διαγραφή
  17. Και εγώ τρελαίνομαι με μηχανηματα που βγάζουν έργα!!Είναι πολύ ωραία Δήμητρα!!Άντε καλό Πάσχα και δημιουργικό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ τώρα την μαθαίνω αυτή την 'τρέλα' Λιλιάκι και είναι όντως εθιστική. Καλό ΣΚ :*

      Διαγραφή
  18. Μπράβο Δήμητρα, πολύ καλή δουλειά!!!! Αγαπημένη η φαλαινίτσα, μου αρέσει πάρα πολύ η διχρωμία της! Καλή συνέχεια με το νέο σου παιχνίδι!! Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Βέρα!! Χαίρομαι που σού άρεσε η φαλαινίτσα, ήταν το πρώτο που έφτιξα :D Καλό ΣΚ & πολλά φιλιά :*

      Διαγραφή
  19. Ήταν να μην κάνεις την αρχή!! Μεγειά το νέο χόμπυ, και δε σου κρύβω ότι ζηλεύω λίγο!!Καταπληκτικές όλες οι δημιουργίες και ξεχωρίζω την κουκουβάγια και το πουλάκι!! Καλή εβδομάδα και καλό Πάσχα Δήμητρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καιρός ήταν Μαίρη καθώς η μπάλσα δεν με κάλυπτε πλέον! Χαίρομαι που σού άρεσαν και ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Καλό Σαββατοκύριακο :)

      Διαγραφή
  20. Ποιός σε πιάνει Δήμητρα! Το ξύλο είναι στα αλήθεια μαγικό υλικό και πολύ θα ήθελα να κατέχω την ξυλουργική τέχνη και να διαθέτω και αντίστοιχο εργαστήριο βεβαίως. Εσύ έκανες την αρχή και σε βλέπω σύντομα και με τόρνο!!! Πολύ όμορφα τα ζωάκια σου και ειδικά η κουκουβάγια που ώς γνωστόν είναι φιλενάδα μου! Φιλιά και καλή Ανάσταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι όντως Σοφία! Ακόμα και η μυρωδιά του όταν κόβεται είναι εθιστική! Όσο για εργαστήριο και έγω θα ήθελα πολύ έναν χώρο που να μην νοιάζομαι αν θα λερωθεί! Όνειρα, για την ώρα!!! Καλά να περνάς και καλό Σαββατοκύριακο :)

      Διαγραφή
  21. Πολύ όμορφες οι ξύλινες δημιουργίες σου, Δήμητρα! Λιτές και απέριττες. Και πολύ όμορφη παρουσίαση μέσω των φωτογραφιών.
    Καλό Πάσχα να έχεις! Και πάντα έτσι δημιουργική να είσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια :) Χαίρομαι πολύ που σού άρεσαν! Καλό Σαββατοκύριακο εύχομαι.

      Διαγραφή
  22. Καλορίζικο Δήμητρα! Ήδη τα αποτελέσματα μοιάζουν καταπληκτικά! Μου φαίνεται θα είχατε πολλά να πείτε με το μπαμπά μου over coffee!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωωω ναι! Ειδικά αν ψάχνει για μαθητή χεχεχεχεχε Καλό Σαββατοκυριακο Κατερίνα :)

      Διαγραφή
  23. Kαλώς ήρθες στο club! Tώρα θα με κατανοήσεις που είμαι τρελή και παλαβή με το ξύλο και αυτά τα εργαλεία.Είναι εθισμός.Είναι κόσμος μαγικός.
    Εύχομαι να έχεις πάντα έμπνευση.Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι, έτσι Αλεκάκι! Πραγματικός εθισμός! Σ' ευχαριστώ φιλενάδα, φιλιά πολλά :*

      Διαγραφή
  24. Μα γιατι να μας φερνουν δωρο κραγιον και τσαντες... να κατι τετοιο θα θελα για δωρο ;)
    Παρα πολύ ωραιες οι wooden creations σου ;)

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περιττό να σου πω πως το σχόλιό σου μού έφτιαξε την μέρα!!!!

      Διαγραφή
  25. Πως μου ξέφυγε αυτό το post!;;
    H σέγα σου είναι τέλεια Δήμητρα! Είχα πάρει και εγώ μία απλή (χειροκίνητη) και έκοβα παλιά σχέδια σε λεπτό κόντρα πλακέ αλλά καμία σχέση με το δικό σου αποτέλεσμα!

    Θα το έχω στα υπόψη αυτό το εργαλείο ;)

    (μου αρέσει και το σχόλιο της Αλέκας! - a real crafter :-) )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαράς το κουράγιο σου Άρη με την χειροκίνητη σέγα. Εγώ δεν θα το δοκίμαζα καν, αν και έχω δει ανθρώπους να φτιάχνουν αριστουργήματα κι άνευ ηλεκτρικής βοήθειας! Σ' ευχαριστώ πολύ. Καλο Σαββατοκύριακο εύχομαι :)

      Διαγραφή
  26. Με γεια το καινούριο παιχνιδάκι Δήμητρα και βλέπω ότι ήδη το αξιοποίησες και έφτιαξες υπέροχες δημιουργίες! Μπράβο! Σου εύχομαι πολλές πολλές δημιουργικές ώρες μαζί του, γεμάτες έμπνευση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή