Δευτέρα, 30 Μαΐου 2016

Ανανέωση του τρόλεϊ μπαρ


Συχνά πυκνά θα με έχετε δει να χρησιμοποιώ διάφορα έπιπλα κι αντικείμενα για εργασίες πέραν της συμβατικής τους χρήσης. Αυτή η ανάρτηση όμως είναι ακριβώς το αντίθετο καθώς ένα τρόλεϊ μπαρ, που μέχρι πρόσφατα χρησιμοποιούσα ως κονσόλα, επιστρέφει στις ρίζες του κι ανανεώνεται για τους ζεστούς μήνες που έχουμε μπροστά μας!


Αν παρακολουθείτε το Άσυλο, σίγουρα θα το έχετε δει, δίπλα στον καναπέ με διάφορα ντεκόρ ανάλογα την εποχή και τη διάθεση. Πιάνοντας όμως τον εαυτό μου να χαζεύει για αρκετό καιρό διάφορα τρόλεϊ μπαρ στο Pinterest, ήξερα πως είχε έρθει ο καιρός του να αφοσιωθεί σε αυτήν ακριβώς την ιδιότητά του, με μία μικρή ανανέωση φυσικά.


Δεδομένου πως το έπιπλο πέρασε στο Άσυλο από το πατρικό μου, ήταν εμφανή τόσο τα σημάδια της ηλικίας του (αριθμεί αρκέτες περισσότερες δεκαετίες από την αφεντιά μου) όσο και της χρήσης του. Έτσι βγήκαν τα πινέλα και ένα βερνίκι εμποτισμού και 4 χέρια μετά, επέστρεψε στην γνωστή του θέση σε πλέον μαύρο χρώμα.


Και ήταν πλέον ώρα για το διασκεδαστικό σημείο, τη διακόσμησή του!, Η σαμπανιέρα επέστρεψε κι αυτή στις ρίζες της (αφού πέρασε ως δοχείο για τις κουτάλες στην κουζίνα) και πλέον είναι ετοιμοπόλεμη στο κάτω ράφι του τρόλει, ενώ στο πάνω μέρος, πέραν των ποτών που πίνουμε πιο συχνά, την θέση τους βρήκαν  τόσο  υπάρχοντα όσο και νέα αντικείμενα.


Εκτός του λευκού, όπως ο δίσκος, τα χρώματα που ήθελα ήταν του ροζ και του χαλκού. Το πρώτο το πέτυχα με την μορφή μίας λάμπας από αλάτι Ιμαλαϊων, ενώ το δεύτερο με αξεσουάρ μπαρ από χαλκό.




Η γλώσσα της πεθεράς είχε μπει εδώ και καιρό στο στόχαστρο και ήταν μάλιστα μία αγορά που προηγείται της ανανέωσης του τρόλεϊ. Πολύ θα ήθελα να βρω ένα λευκό κυλινδρικό κασπώ για αυτή - αλήθεια έχει πάρει κανένα το μάτι σας πουθενά;;;;- αλλά κάθε αναζήτησή μου έχει αποβεί άκαρπη κι έτσι για την ώρα είναι σε μία πλαστική γλάστρα, πολύ δυσανάλογη της ανάπτυξής της!



Και κάπως έτσι, απέκτησε το Άσυλο το δικό του μίνι μπαρ αλλά και η αφεντιά μου μία αίσθηση ευχαρίστησης καθώς και οι συμβατικές χρήσεις μπορεί τελικά να είναι πολύ όμορφες!

Την καλησπέρα μου & καλή εβδομάδα



26 σχόλια:

  1. Αχ!!! μπαρακι θελω και εγω. ειχα στο παλιο μου απιτι, αλλα το εγκατελειψα λογω μικρων...οχι δεν θελω να τα δω ζαλισμένα! υπέροχο έγινε η γωνια σου Δημητρα και λάτρεψα τους χρωματικούς συνδυασμούς!!! Τα τσουζουμε δηλ????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα, ναι. Όχι τόσο συχνά όσο θα θέλαμε πάντως ;)

      Διαγραφή
  2. Αν ένα πράγμα με "φτιάχνει"είναι οι ανανεώσεις παλιών επίπλων όσο και αν πάρει στο χρόνο...το μαύρο μια πολύ ωραία αντίθεση στο χώρο σου Δήμητρα μου....έγινε τέλειο...φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σού άρεσε Μαρία μου :)) Όσο για το μαύρο, ελπίζω να δείξει ακόμα καλύτερα με τις αλλαγές που σχεδιάζω. Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  3. Το έκανες το θαυματάκι σου πάλι κορίτσι μου.. το λέω με όλη μου τη χαρά ότι θα σε αντιγράψω οπωσδήποτε γιατί έχουμε περίπου το ίδιο μπαρ που εδώ και καιρό το βαρέθηκα γιατί μου το έβρισε ως κακόγουστο η sis μου. Το δικό σου μαύρο όμως μου χτύπησε το καμπανάκι... έτσι θα το πάω στο εξοχικό και θα το εκμεταλλευτώ εκεί μάλλον σε λευκό ή παστέλ) . Τίποτα δεν πρέπει να πάει χαμένο ναιιι!!! Το λα΄τρεψα το μαύρο σου... Φιλάκια αγαπημένη !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χαίρομαι Ίριδα που θα του δώσεις μία δεύτερη ευκαιρία! Ανυπομονώ να δω πως θα το μεταμορφώσεις!!! Και σίγουρα, τίποτα δεν το πετάμε έτσι εύκολα ;)) Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  4. Αχ θα μείνω μόνο στο να πω ότι έγινε υπέροχο το τρολλευ μπαρ και θα παραβλέψω το γεγονός ότι έχεις (άπλετο)χώρο για να βάλεις ΚΑΙ τρολευ μπαρ μέσα στο σαλόνι (κλαψ με λυγμούς)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν θέλω κλαψ και στεναχώριες! Το τρόλει υπήρχε ήδη στην ίδια ακριβώς θέση και δεν είναι λίγοι αυτοί που μού σχολιάζουν πως για τον χώρο έχω πολύ λίγα έπιπλα. Όπως το δει κανείς Μάχη μου και μεταξύ μας με έχει πιάσει και μία μανία να τα μειώσω ακόμα περισσότερο ;)

      Διαγραφή
  5. Μου άρεσε η αλλαγη και η ανανέωση! Ας πιουμε λοιπον χεχεχεχε
    Την καλημερα μου Δημητρα!
    Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στην υγεία μας Αριάδνη μου :)) Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  6. Έγινε πολύ όμορφο και νομίζω πως μια χαρά ταίριαξε στο σπιτι σου Δήμητρά μου.....και χρήσιμο θα συμπλήρωνα!!Που και που κανένα ποτάκι χρειάζεται, σωστά?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι απλώς χρειάζεται, επιβάλλεται Λίλιά μου χεχεχεχεχεχεχε

      Διαγραφή
  7. Πάρα πολύ μου αρέσει! Φρέσκο και ανανεωμένο ότι πρέπει για καλοκαιρινά cocktails!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Λαμπερό και ανανεωμένο Δήμητρα!!! Εκτός από το ίδιο το θέμα, στο σπίτι σου μου άρεσε πολύ a) η σόμπα σου και b) τα γύψινα! Και πολλά άλλα, είμαι σίγουρος, απλά εκεί έπεσε το μάτι μου βλεποντας τις φωτό :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ αυτά τα γύψινα Άρη! Τα βλέπω και με πιάνει άγχος καθώς θέλω να βάψω τον ενιαίο χώρο!!!! Μαζί σου πάντως για την σόμπα (όχι και τόσο βέβαια με την στραβή επιδαπέδια λάμπα παραδίπλα που μόλις τώρα πρόσεξα χαχαχαχαχα)

      Διαγραφή
  9. Είναι πανέμορφο Δήμητρα!! Και το χρώμα του και η διακόσμηση!! Και όσο το κοιτάω τόσο μου φτιάχνει η διάθεση!! :) Καλό απόγευμα!!
    Μαριάνθη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Μαριάνθη! Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ :)) Την καλημέρα μου.

      Διαγραφή
  10. H σαμπανιέρα και τα μπρονζέ shaker ειναι τελεια!

    Καλό Σουκου :)

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την πρώτη την βρήκα εντελώς τυχαία εδώ και πολύ καίρο, τα δεύτερα τα έψαχνα αρκετό καιρό ;))

      Διαγραφή
  11. Αυτο που κανεις το μαυρο να μου αρεσει πρεπει να το κοιταξω! χαχαχα Στην υγεια σας κυρια μου, ακομα ενα ομορφο σημειο του Ασυλου εγινε πιο ομορφο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα, να το κοιτάξεις φιλενάδα, να το κοιτάξεις!!! Άντε να μάς έρθετε για κανένα ποτηράκι ;)

      Διαγραφή
  12. Μια χαρά! Του πήγε πολύ η ανανέωση αλλά και όλη η διακόσμηση επάνω εξαιρετική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Ελευθερία! Την καλημέρα μου.

      Διαγραφή
  13. Την γλώσσα της πεθεράς να την προσέχεις, δεν την βάζουν παιδάκι μου έτσι στην πλαστική γλάστρα, ντροπής πράγματα!!!
    Πέραν της πλάκας, μόλις μεταφύτευσα την δική μου και ω! θαύμα εμφάνισε κάτι μικρά κλαράκια με ανθάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Φανταστική μεταμόρφωση Δήμητρα! Εγινε πολύ πολύ όμορφο και μου άρεσε πάρα πολύ και όλη η διακόσμησή του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή