Το χρυσό φλαμίνγκο


Το καλοκαίρι έχει μπει δυναμικά φέτος και με τις προγνώσεις για ένα Σαββατοκύριακο στους 40 βαθμούς (και μόνο που το σκέφτομαι κάτι τις με πιάνει!), τι καλύτερο από ένα diy που θυμίζει τροπικά μέρη;  Ένα χρυσό λοιπόν φλαμίνγκο, που ακούει στο όνομα Μπέιζιλλ στην προκειμένη -εσείς μπορείτε να του δώσετε ότι όνομα θέλετε- κι ένα πανεύκολο diy για να δώσετε λίγο χαρακτήρα σε μία απλή λευκή γλάστρα.

Αν θέλετε λοιπόν κι εσείς έναν Μπέιζιλλ στη δική σας ζωή, δεν έχετε παρά να ακολουθήσετε τις οδηγίες που θα βρείτε στο καλοκαιρινό τεύχος του C2 e-περιοδικού, οπού εκτός από το χρυσό μας φλαμίνγκο, θα βρείτε ιδέες και συνταγές για ομορφιά, την κουζίνα και όλο το σπίτι.



Πως σάς φαίνεται; Θα βάζατε ένα φλαμίνγκο στη ζωή σας;

Την καλημέρα μου και ευχές για δροσιά!


Σχόλια

  1. Έχει την ομορφιά αλλά και την ξεχωριστή διακοσμητική πρόταση για σπίτια που τους αρέσουν τα μοντέρνα αντικείμενα Δήμητρα μου.θα το εβαζα ευχαρίστως στο χώρο μου...φιλακια και ένα δροσερό καλοκαίρι όσο γίνεται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εγώ το έβαλα ήδη στη ζωή μου με το που το αντίκρισα!! Τα χρώματα και γενικότερα η φιγούρα του φλαμίγκο με έχει ξετρελάνει αυτό το καλοκαίρι!!! Φανταστική ιδέα για το καλοκαιρινό μας deco!! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. εννοειται θα το εβαζα απλά δεν εχει ερθει η ωρα του ακομη.Περιμένει υπομονετικά.Χαιρετίσματα στον Basil

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. τελειο το πετ !!! ;) θα προσπαθησω να αποκτησω κ εγω ενα χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ναι θα το εβαζα! Την διευθυνση μου την έχεις ;) Ευχαριστω πολυ! χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μου αρεσει πολύ και το χρυσο πάνω σε λευκο φοντο! Φυσικα και ο βασιλικός με τον υπέροχο αρωμα του. Γιατι να μη βάλω και ενα φλαμίνγκο στο χώρο ή στη ζωη μου!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Το ξεφύλλισα με πολύ ενδιαφέρον το περιοδικό. Είναι ένα τεύχος με πολύ ωραία θέματα και τόσο καλαίσθητο. Η τροπική DIY γλαστρούλα είναι και μια ωραία ιδέα για δωράκι στη δασκάλα μια που κλείνουν τα σχολεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. το λατρεψα το φλαμιγκο σου Δημητρα! και μαλιστα λεω να το κανω φουξια για να το βαλω διπλα στα φλαμιγκο φωτακια που πηρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πάρα πολύ όμορφο και δεν φαίνεται πολύ δύσκολο! Το όνομα βέβαια όλα τα λεφτά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Φυσικά και θα έβαζα ενα φλαμίνγκο στη ζωή μου και μάλιστα χρυσο? Υπέροχο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Και γιατι να το βαζαμε... στην ζωη χωράνε όλα τα ομορφα πράματα ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Φυσικά και θα το έβαζα στη Ζωή μου και αν είναι και χρυσαφί,ακόμα καλύτερα!!!Καλό ΣΚ Δήμητρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Και βέβαια! Είναι τόσο όμορφο, είτε σε ροζ είτε σε χρυσό!
    (πώς μου ξέφυγε αυτό το post;; :-) )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ω, είναι πολύ όμορφο! Το χρυσό πάνω στο λευκό φόντο δείχνει υπέροχο! Ξεφύλλισα και το περιοδικό και μου άρεσε πάρα πολύ! Μπράβο και πάλι μπράβο για όλα Δήμητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις