Ανανέωση μπαούλου


Με τον διαθέσιμο χρόνο του τριημέρου ως σύμμαχο, ένα παλιό και ταλαιπωρημένο μπαούλο ανανενώνεται και βρίσκει την θέση του στο σαλόνι του Ασύλου. Σε λευκό και χρυσό, φυσικά. 

Το συγκεκριμένο diy είναι ο πρόλογος στο κυρίο κεφάλαιο μίας ανανέωσης που ακούει στο όνομα "λευκό" καθώς το επόμενο διάστημα είναι αφιερωμένο στο βάψιμο του ενιαίου χώρου σε άσπρο, κάτασπρο κι από την πέτρα ξεξασπρότερο και βοήθειά μας με τα περίπου 100τμ αυτού!


Πίσω όμως στο μπαούλο για την ώρα. Ένα ξύλινο μπαούλο που έχει υποστεί όλες τις μετακομίσεις μου ανά τις ηπείρους και τις πόλεις και που εξαιτίας αυτών είχε και τα σημάδια αλλά και μία πιο παραπεταγμένη θέση στο Άσυλο (κοινώς βάλτο κάπου -είναι και χρήσιμο βλέπεις λόγω του αποθηκευτικού του χώρου- αρκεί να μην το βλέπω συνεχώς!)


Αφού τρίφτηκε, πλύθηκε καλά και  


περάστηκε με δύο χέρια λευκή βελατούρα κι ένα χέρι χρυσό στις μεταλλικές λεπτομέρειες κι ανανενώθηκε κυριολεκτικά.


Ενώ πλέον αντί να κρύβεται σε μία γωνία πήρε μία θέση απέναντι από τον καναπέ και δίπλα από το -αρχίζω να θυμίζω ολίγον τι ζούγκλα- φυτό μου!


Και δείχνει τόσο όμορφο με το ζωντανό πράσινο χρώμα του φιλόδενδρου δίπλα του.




Σχεδόν με αίσθηση τροπικού, δεν νομίζετε;


Πως σάς φαίνεται; Εσείς εκμεταλλευθήκατε το τριήμερο για κάποια ανανεώση ή diy;

Την καλημέρα μου.

Σχόλια

  1. Πως να μας φανει; Υπεροχο!!! Πολυ αγαπη το λευκο με το χρυσο! Εχω δυο ασχετες αποριες. Το φιλοδεντρο ειναι εσωτερικου ή εξωτερικού χωρου? Γιατι εχω ενα τεραστιων διαστασεων στην αυλη αλλα ψηνομαι να αφησω και ενα να με υιοθετησει στο σαλονι! Επισης, τι ειναι αυτα τα λευκα και γκρι μπαλακια μεσα στο βαζο οεο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωω η αλλαγη του πήγε τέλεια. Τι καλά που κουβαλά πανω του αναμνήσεις και με την ανανέωση θα σου θυμίζει τα ταξίδια σου. Το λευκό μου αρέσει παρα πολύ. . Δεν θα το τολμούσα εγω μόνο λογω παιδιού. Άδικο εε; Ανυπομονώ για τις υπόλοιπες αλλαγες του ασύλου. Φιλάκια πολλά πολλά κοριτσαρα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. η πληρης μεταφορφωση! μου αρεσει παρα πολυ αν και συνηθως δεν ειμαι του λευκου. Για να δουμε...τι εχει σειρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Απίστευτη αλλαγή Δήμητρα! φαίνεται τόσο σικάτο και elegant!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ ωραίο!! Πλάι στο ζουγκλο-φυτό μοιάζει με τα μπαούλα που κουβαλούσαν οι παλιοί εξερευνητές στα ταξίδια τους!
    Καλή συνέχεια στην ανανέωση!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τώρα έρχεσαι στα δικά μου γούστα αφού λατρεύω το λευκό χρώμα στα έπιπλα.Έγινε μια ολοκληρωμένη μεταμόρφωση σ'αυτο το μπαούλο Δήμητρα μου και ταιριάζει πολύ ωραία στο χώρο σου....φιλάκια πολλά και καλο βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Λευκό ειναι πολύ πολύ πιο ωραίο!
    Καλή συνέχεια στη μέρα μας!
    Φιλια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Έχω μια ιδιαίτερη αδυναμία στα μπαούλα Δήμητρά μου. Νομίζω πως είναι φανταστικό!Το λευκό πάντα αγαπημένο<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ ωραίο κομμάτι! Φωτίζει το χώρο, έχει ίσια επιφάνεια οπότε έχει απειρες διακοσμητικές δυνατότητες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πως θες να μας φανεί? Θαυμάσιο βέβαια!!!
    Καλό κουράγιο στην ανανέωση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πώς να μας φανεί βρε Δήμητρα; ΄Εγινε τόσο όμορφο που πραγματικά το ζήλεψα, δεν έχω λόγια και τρελαίνομαι για μπαούλα δεν το κρύβω!!!Απόλαυσέ το!!! Καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Tρε σικ!

    Καλό ΣουΚου :)

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πραγματικά ανανεώθηκε ριζικά Δήμητρα! Μου φαίνεται υπέροχο σε συνδυασμό με τα υπόλοιπα αντικείμενά σου!
    Καλό υπόλοιπο Σ/Κ !!!! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ καλύτερο σε άσπρο το μπαούλο! Φωτεινό και μοντέρνο! Μπράβο ακόμη μία φορά για την μεταμόρφωση Δήμητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. (Το τριήμερο ξεκινήσαμε ένα όμορφο ταξίδι,θα γράψω κάποια στιγμή για αυτό)Το μπαούλο έγινε υπέροχο Δήμητρα και πράγματι πηγαίνει τέλεια δίπλα στο πράσινο φυτό!!Πρέπει να βγάλω και εγώ το μπαούλο μου από την αποθήκη,αλλά που να το βάλω; Βαψίματα και εσείς; Και εμείς αν δε βαρεθώ πάλι θέλω να βάψω το δωμάτιο του Φραγκισκάκου και το μπάνιο για αρχή!Καλό μήνα Δήμητρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Είχαμε την εκδήλωσή μας για το τριήμερο,έτσι ήμουν απασχολημένη αποκλειστικά με αυτήν Το μπαουλάκι σου έγινε πολύ ωραίο.΄Ενα τέτοιο (της πεθεράς) αν θυμάσαι ειχα κανει στη σπηλιά του Ali-Baba αλλά χωρίς τις χρυσές πινελιές.Το λευκό πάντα φωτίζει τον χώρο και δίνει ξεχωριστή εμφάνιση στα έπιπλα.Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Εγινε πολύ σούπερ! Το άσπρο χρώμα το απογείωσε. Εϋχομαι καλές διακοπές και καλή συνέχεια στο καλοκαίρι σου! Κάλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Εγινε τόσο όμορφο! Φυσικά και μόνο επειδή είναι λευκό και χρυσό το αγαπώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πολύ όμορφο Δήμητρα και όντως ταιριάζει γάντι με το πράσινο από το φυτό!
    Χαράς το κουράγιο σου με τα βαψίματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Η αλλαγή του είναι απίστευτη! Δείχνει τόσο όμορφο και μοντέρνο! Δίνει μια αίσθηση φρεσκάδας και κομψότητας στον χώρο και ταιριάζει υπέροχα με τα υπόλοιπα έπιπλα! Μπράβο Δήμητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλά τί υπέροχο που δείχνει ! Πραγματική μεταμόρφωση. Χμ θα το σκεφτώ και εγώ για το λευκό στα έπιπλα ! Μπράβο Δημητρούλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις