Spooky chic Halloween στεφάνι


Μετά από πολύ καιρό είχα διάθεση για χειροτεχνία και μία από τις αγαπημένες μου γιορτές μού έδωσε ακριβώς την αφορμή που χρειαζόμουν. Ο λόγος για το Halloween και στην προκειμενη, ένα diy spooky chic στεφάνι!


Όσο ζούσα στο εξωτερικό ήταν από τις γιορτές που περίμενα (πότε άλλωστε θα είχα την ευκαιρία να κυκλοφορώ με το αγαπημένο μου τεράστιο μαύρο καπέλο με την αράχνη να κρέμεται από την άκρη του;;!) και πολύ χαίρομαι που τα τελευταία χρόνια φαίνεται να έχει αρχίσει σιγά σιγά να μπαίνει και στην εγχώρια πραγματικότητα. 

Αν λοιπόν θέλετε να στολίσετε το σπίτι σας με κάτι τις για το φετινό Halloween, δείτε πως μπορείτε να φτιάξετε ένα στεφάνι αλά Halloween chic!


Θα χρειαστείτε: μία φόρμα στεφανιού, μαύρο γκοφρέ χαρτί, μαύρο τούλι, πλαστικά λουλούδια και φύλλα, μαύρο ακρυλικό χρώμα, μαύρο γκλίτερ, πινέλο, μερικά κλαδάκια και πιστόλι θερμόκολλας.


Ξεκίνηστε βάφοντας τα λουλούδια και τα φύλλα σας μαύρα. Όσο το χρώμα είναι ακόμα νωπό, πασπαλίστε κάποια με μαύρο γκλίτερ (αν έχετε πρόβλημα να βρείτε το μαύρο γκλίτερ στα χαρτοπωλεία, δοκιμάστε τα καταστήματα καλλυντικών). Καλό είναι το βάψιμο να το κάνετε από την προηγούμενη μέρα για να έχουν χρόνο να στεγνώσουν πλήρως. 


Βάζοντας λίγη θερμόκολλα αρχίστε να τυλίγετε το στεφάνι πρώτα με το γκοφρέ χαρτί και μετά με το μαύρο τούλι. 

Παίξτε με την θέση των "διακοσμητικών" του στεφανιού, ξεκινώντας από τα κλαδάκια και το κεντρικό λουλούδι. 


Μόλις έχετε μία καλή εικόνα για το πως τα θέλετε, κολλήστε με αρκετή θερμόκολλα. Αν δεν σας βολεύει το σχήμα των φύλλων σας, κόψτε τα (μην πετάξετε τα κομμένα κομμάτια, μπορείτε κι αυτά να τα βάλετε ως μικρότερα φύλλα). Επίσης λίγο τούλι τσαλακωμένο και καμένο ελαφρώς στις άκρες με έναν αναπτήρα, μοιάζει σχεδόν με λουλούδι και είναι ό,τι πρέπει να γεμίσετε τυχόν ανοίγματα στην σύνθεση. 


Έτοιμο! 



Μαύρο, λαμπιρίζον, σικάτο και έτοιμο για το Halloween!

Πως σάς φαίνεται; Είστε του Halloween ή είναι πολύ σκοτεινό για τα γούστα σας;

Καλό Σαββατοκύριακο!

Σχόλια

  1. Μας φαίνεται σούπερ, ειλικρινά είναι τέλειο! Σίγουρα η Morticia Addams θα σε ευγνωμονουσε αν της το δωριζες και προσωπικά εγώ θα το κρατούσα και μετά το Halloween σίγουρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Ιριδά μου! Όσο για την αναφερόμενη οικογένεια, αγαπημένη!!! χεχεχε
      Αλήθεια, τι έγινε στο ιστολόγιό σου; Δεν μου το εμφανίζει :(

      Διαγραφή
    2. Του άλλαξα όνομα σε mymamaseyez blogspot μετά δεν μπορούσα να το διορθώσω .. το άφησα έτσι μιας και δεν γράφω πλέον. Δεν έχω τη διάθεση μάλλον .. δεν ξέρω τι έπαθα! Σας παρακολουθώ όμως όλες σας με αγάπη !!!

      Διαγραφή
  2. Α!!! Είναι πολύ εντυπωσιακό!!! Καλό μήνα Δήμητρα (και δημιουργικό φυσικά).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Λίτσα! Επίσης, καλό μήνα να έχουμε :)

      Διαγραφή
  3. Ομορφη δημιουργια Δημητρα.Καλο μηνα να εχουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ εντυπωσιακό!! Ομολογώ ότι όντως είναι λίγο σκοτεινό για τα γούστα μου, αλλά κάνουμε πάρτι Halloween στο φροντιστήριο Αγγλικών των παιδιών- και πρώην δικό μου- και πάντα ετοιμάζουμε καμιά κατασκευή και το ανάλογο μακιγιάζ, βεβαίως!
    Καλό φθινόπωρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένη γιορτή κι ελπίζω και φέτος να υπάρχει κάτι τις στο Ναύπλιο :) Καλό μήνα Νίκη!

      Διαγραφή
  5. Υπέροχο! Και τα κλαδάκια του έδωσαν μία φοβερή τσαχπινια που απλά λατρεψα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλό μήνα Δήμητρα! Καθόλου σκοτεινό αφού το μαύρο είναι λατρεμένο χρώμα απλα!!! Και θεωρώ ότι είναι αρκετά ροκ και σικάτο μαζί οπότε προσωπικά θα το προτιμούσα και εκτός Halloween! Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χαίρομαι που σού άρεσε Βέρα! Όσο για το μαύρο και το ροκ, μαζί σου ;)
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  7. Καλό μήνα Δήμητρα,χαίρομαι που άκουσα νέα σου!!!Πράγματι λίγο μαύρο για εμένα,αλλά τα καφέ κλαδιά το έκαναν μοναδικό!!!Καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Ιωάννα, σ' ευχαριστώ πολύ!!! Καθένας με τα γούστα του και άκρως σεβαστό :D Την καλημέρα μου.

      Διαγραφή
  8. Halloween ή όχι Δήμητρα την αγάπη μου για το μαύρο την ξέρεις! Οπότε θα μου ταίριαζε για όλο το χειμώνα να το βλέπω και να το χαίρομαι! Μπράβο για την έμπνευση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν περίμενα κάτι διαφορετικό από εσένα Κατερινάκι :) Σ' ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  9. Τέλειο! Και εγώ πάντα θα δώσω μια θέση στην υφασμάτινη μαγισσούλα μου κάπου στο τζάκι ανάμεσα στις κολοκύθες! Ευκαιρία για παιχνίδι με άλλα υλικά και χρώματα το Halloween, γιατί όχι λοιπόν; Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι, έτσι. Γιατί όχι άλλωστε;; Εγώ ελπίζω να ντυθώ και μαγισσούλα, χεχεχεχε! Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  10. Δήμητρα είναι καταπληκτικό και πολύ σικάτο και συμφωνώ με την Κατερίνα ότι θα ήταν τέλειο για όλο τον χειμώνα! Τα απλά πλαστικά λουλούδια έγιναν φοβερά με το μαύρο χρώμα και το γκλίτερ και το κλαδάκι κάνει πολύ όμορφη αντίθεση! Όσο για το Halloween, κι εγώ το λατρεύω. Παλιά, όταν είχα φροντιστήριο Αγγλικών στην Αθήνα πάντα οργάνωνα γιορτούλα με ανάλογη διακόσμηση αλλά και πρόσφατα έχω οργανώσει δυο φορές πάρτυ για τη Γεωργία και τις φίλες της. Σου εύχομαι καλό υπόλοιπο φθινοπώρου και καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η Γεωργία είναι πολύ τυχερή με τόσο χρυσοχέρα μαμά και είμαι σίγουρη πως και τα πάρτυ στο φροντιστήριο αλλά και στο σπίτι θα ήταν σούπερ!!! Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  11. Πολύ ωραία σαν κατασκευή αν και λίγο σκοτεινή για τα δικά μου γούστα.. Είναι πολύ σικατη και μοντέρνα ταυτόχρονα! Θα μπορούσε κάποιος να μου πει τι ακριβώς εορταζεται με το Halloween; για τι πράγμα χαιρόμαστε δηλαδή και γιορτάζουμε; (γιορτάζουν μάλλον, γιατί δεν αντιστοιχεί στην ελληνική πραγματικότητα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ. Καθένας με τα γούστα του και είναι απολύτως σεβαστό :) Όσο για το Halloween μπορείς να διαβάσεις εδώ https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A7%CE%B1%CE%BB%CE%BF%CE%BF%CF%85%CE%AF%CE%BD
      Στα δικά μου μέτρα τουλάχιστον, μία ακόμα ευκαιρία για παιχνιδιάρικο ντεκόρ και μασκαρέματα!
      Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  12. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μπορεί να είναι λίγο spooky , αλλά το μαύρο ειναι απ τα αγαπημένα μου χρωματα χαχαχαχα!
    Πολύ ωραίο στεφανάκι!
    Την καλημέρα μου!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλό μήνα Δήμητρα! Το στεφάνι spooky αλλά ταυτόχρονα τόσο κομψό. Ήρθε κι έδεσε στη διακόσμηση μαζί με τα κεράκια και τα υπόλοιπα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις