review: κεριά IKEA


Τόσα χρόνια ύπαρξης του διαδικτυακού Ασύλου δεν έχω κάνει ούτε ένα review. Δεν έτυχε, δεν τό επιδίωξα αλλά κυριότερα δεν είχα ποτέ ενθουσιαστεί τόσο πολύ με ένα προϊόν, που θα είχε ευρεία αντήχηση, χωρίς όμως να κοστίζει ένα χέρι κι ένα πόδι. Όλα αυτά τα "δεν" μέχρι που δοκίμασα τα αρωματικά κεριά σε βαζάκι από τα ΙΚΕΑ. Αν λοιπόν [ είστε κι εσείς όπως εγώ και ] ψάχνετε reviews πριν από την αγορά ενός προϊόντος και είστε λάτρεις των αρωματικών κεριών, συνεχίστε την ανάγνωση!



Στο Άσυλο έχουν περάσει κεριά και κεριά: άσπρα, χρωματιστά, φθηνά, ακριβότερα, με ένα/δύο/τρία φιτίλια,  αρωματικά και μη. Το παράπονό μου όσον αφορά τα αρωματικά; Όσο όμορφα και να μύριζε το κερί, μύριζε ακριβώς μόνο αυτό: το κερί! Όταν τό άναβα, ο χώρος δεν μύριζε καθόλου. Τώρα θα μού πείτε, τι να σού κάνει ένα κερί σε 100τμ ενιαίου χώρου; Όχι πολλά θα συμφωνήσω αλλά κι από την άλλη, η αγορά 4-5 κεριών με 20€ το καθένα, θα καθιστούσε άκρως ασύμφορη την σχεδόν καθημερινή τους χρήση! Έτσι είχα αρκεστεί για μεγάλο διάστημα σε ένα "αρωματικό" κερί με τρία φυτίλια από την ίδια εταιρεία μόνο και μόνο για το εφέ του αναμμένου κεριού κι όχι του αρώματος στον χώρο. Τη Δευτέρα όμως, σε μία επίσκεψη στο κατάστημα του Κηφισού, ανακάλυψα πως το κερί μου δεν ήταν πλέον διαθέσιμο. 


Κάθε εμπόδιο σε καλό όμως δεν λένε; Το λένε και ισχύει, καθώς αναγκάστηκα να αγοράσω τα κεριά σε βαζάκι και συγκεκριμένα τα LUGGA. Γυρίζοντας το απόγευμα στο σπίτι, άναψα ένα, χωρίς καμία προσδοκία ως προς τον αρωματισμό του χώρου, και λίγη ώρα αργότερα......Αποκάλυψη! Όλος ο ενιαίος χώρος μύριζε ένα υπέροχα διακριτικό άρωμα από άχνη ζάχαρη με νότες βανίλιας (έτσι τουλάχιστον καταγράφεται από τη δική μου μύτη). Μέχρι και ο Γεώργιος που επέστρεψε αργότερα το βράδυ, σχολίασε πόσο όμορφα μύριζε το σπίτι. 

Από τη Δευτέρα, τό ανάβω κάθε απόγευμα με το που γυρίζω στο σπίτι και το μόνο αρνητικό που έχω βρει είναι πως χρειάστηκε δυο φορές να το περιστρέψω ώστε να καεί ομοιόμορφα αλλά αυτό πιθανότατα να έχει να κάνει και με τα ρεύματα που υπάρχουν σε κάθε σπίτι. Και κάθε απόγευμα, ο χώρος μυρίζει υπέροχα! Κι όλα αυτά, με λιγότερα από 10€ κι ενώ με 6-7 καύσης/ημέρα δεν έχει φτάσει ούτε στην μέση! 

[παρένθεση]

Ως γνωστόν, είναι πολύ απίθανο να μπεις στο συγκεκριμένο κατάστημα και να βγεις μόνο με όσα έχεις στην λίστα σου. Έτσι μαζί με τα κεριά, ήρθαν στο Άσυλο και μία υπέροχη λευκή κεραμική επιτραπέζια λάμπα 


αλλά και μία γυάλινη καμπάνα με ξύλινη βάση


[κλείνει η παρένθεση]

Πίσω στα κεριά!


Ένα ακόμα θετικό; Όταν καεί τελείως το κερί, σού μένει το βαζάκι για την αποθήκευση μικροπραγμάτων [δεν κλείνει αεροστεγώς και γενικότερα καθώς είχε κερί, παρόλο που είναι γυάλινο ,δεν θα το χρησιμοποιούσα για τρόφιμα]! Κι αν δυσκολεύεστε με τα υπολείμματα του κεριού στο δοχείο, η Κατερίνα από το "Κυριακή στο σπίτι" έχει  τη λύση

Κάπως έτσι, τελείωσε το πρώτο review του Ασύλου και για να είναι ξεκάθαρα κάποια πράγματα, σημειώνω πως όλα τα προαναφερόμενα είναι προσωπική μου άποψη και η παρούσα ανάρτηση δεν έχει χορηγηθεί από καμία εταιρεία! 

Εσείς έχετε να προτείνετε κάποιο οικονομικό κερί που να καταφέρνει να αρωματίζει και τον χώρο;

Την καλημέρα μου.


Σχόλια

  1. Στα ikea είμαστε όλοι συχνοί πελάτες,αλλά το συγκεκριμένο κερί δεν το έχω πάρει!!Προστίθεται στη λίστα,ανυπομονώ να το μυρίσω!!!Τέλεια η λάμπα,καλημέρα Δήμητρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τα εχω και εγω αυτα τα κερια και οντως μυριζουν απιστευτα! τη λαμπα γιατι δεν την ειδα την προηγουμενη φορα???? ε????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η νεα λάμπα ειναι υπέροχη. Κριμα που δεν έχω που να την εκθέσω αλλιως την ειχα αγοράσει χθες ! Ουαου!Τα κερια της ικεα χρησιμοποιώ παντα.. εκεινα των 2,5ευρω και επειδή μενω σε τρυπα μυρίζουν καλούτσικα. Επειδη ομως θέλω η μυρωδιά να ειναι ακομα πιο εντονη η επόμενη αγορά μου θα είναι lugga. Λογω του κόστους δεν το έπαιρνα .. τωρα που ξερω ομως πως μυρίζει ε ναι τα αξιζει τα λεφτα του. Μου αρεσε το review Δημήτρα. Εύχομαι να εισαι καλα ! ♥ Πολλα φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ακριβώς το ίδιο παράπονο έχω κι εγώ από τα αρωματικά κεριά. Ποτέ όμως δεν έτυχε να δοκιμάσω τα Lugga. Με έπεισες και θα δοκιμαστούν! Θα βάλω και παρωπίδες, μήπως καταφέρω να βγω από το κατάστημα μόνο με το κερί χεχε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Με γειά το υπέροχο πορτατίφ και την καμπάνα και με γειά κσι την καινούργι στήλη να πω? Ποτέ δεν αγόρασα κερί που να σρωμάτίζει τπν χώρο και ευχαριστούμε για την μαρτυρία σου γιατί ειδικά όταν έχεις κόσμο ένα τέτοιο κεράκι είναι αυτό που λένε ταμάμ! Την Καλημέρα και τα σέβη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. βανίλια αγαπημένη μυρωδιά! θα αρκεστώ στον λόγο σου και μόνο για την ποιότητα του προϊόντος και θα το δοκιμάσω κι εγώ. Καλό σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. θα σε εμπιστευτω μιας κι εγω αναζητω ενα κερι που να μυριζει πραγματικα!! Τα εχω δει τα συγκεκριμενα αλλα δεν εχω παρει ποτε.. Την επομενη φορα δεν θα μου γλυτωσουν!! φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ ενδιαφέρον! Θα τα δοκιμάσω άμεσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πως μου ξεφυγαν αυτα; δεν τα εχω δοκιμασει...ακομα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εγώ πάλι κόλλησα με την καμπάνα με την ξύλινη βάση! Την αγάπησα και μιας και θα πάω τη βόλτα μου το συντομότερο να την αγοράσω θα πάρω κ ένα δυο κεριά! Φαντάζομαι ήδη το άρωμα τους στο γραφείο στη δουλειά! Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ και για την αναφορά στο tutorial μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κι εγώ έψαχνα για αρωματικά κεριά αλλά αυτό δεν έτυχε να το δοκιμάσω. Ελπίζω να το βρω σε άλλα μαγαζιά γιατί από την επαρχία που μένω δεν βολεύει να πάω στα ΙΚΕΑ. Το πορτατίφ και η καμπάνα είναι υπέροχα, τα λάτρεψα! Πολλά φιλιά Δήμητρα και την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις